Normose informationnelle - Les effets de la surcharge d'information
Les effets de la surcharge d'information sur les enseignants de Fatec Ourinhos
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 39.90
-
16 548 Ft (15 760 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 827 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 721 Ft (14 972 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 548 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Editions Notre Savoir
- Megjelenés dátuma 2024. október 16.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786208187798
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem72 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv francia 596
Kategóriák
Hosszú leírás:
L'étude a adopté une approche qualitative, dans le but de comprendre le phénomène appelé normose informationnelle dans un contexte. Elle a utilisé la description et l'écart de la réalité informationnelle des personnes participant au corpus de cette recherche, en utilisant un questionnaire appliqué à soixante-cinq (65) enseignants, grâce auquel il a été possible de comprendre les comportements les plus courants face à la surcharge d'information à laquelle ils sont soumis. L'ordre des chapitres vise à établir un parcours qui part de considérations technologiques, passe par quelques problèmes spécifiques de normose informationnelle et se termine par la présentation de quelques possibilités de changement d'habitudes en ce qui concerne l'utilisation des nouvelles technologies. Cependant, chaque chapitre est un univers à part entière, qui contient souvent les trois composantes susmentionnées, de sorte qu'il peut être lu individuellement et séparément. La normose informationnelle constatée chez ces enseignants a des effets significatifs sur leur concentration, leur productivité et leur mémorisation.
Több