No Sólo Quebrados... ?También Negativos!
Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 35.90
-
14 889 Ft (14 180 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 744 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 145 Ft (13 471 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 889 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Editorial Académica Espa?ola
- Megjelenés dátuma 2013. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783659067747
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem68 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Algunos de los temas más difíciles en la ense?anza de las matemáticas escolares, es el reconocimiento de los distintos significados atribuidos a los números fraccionarios, más aún cuando son negativos. Este hecho conduce a considerar como antecedentes las concepciones de fracción positiva y de número negativo que deben poseer los estudiantes al concluir la Educación Básica. Bajo una perspectiva semiótica, analizamos situaciones en las que aparecen las fracciones negativas que permiten identificar tendencias cognitivas durante la resolución de tareas aritmético-algebraicas por estudiantes de Secundaria. La misma problemática se observa también en la Física, donde se ha encontrado que los alumnos no resuelven problemas de cinemática usando álgebra porque no entienden entre otros, los conceptos de velocidad y aceleración como razones de cambio ni como cantidades relativas que involucran números positivos y negativos.
Több
Star Wars Marvel Comics-Kollektion - Solo: A Star Wars Story: Bd. 38: Solo: A Star Wars Story
7 046 Ft
6 694 Ft