• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • No Sólo Quebrados... ?También Negativos!: Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas

    No Sólo Quebrados... ?También Negativos! by Gallardo, Aurora; Saavedra, Gil Arturo;

    Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 35.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 889 Ft (14 180 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 744 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 145 Ft (13 471 Ft + 5% áfa)

    14 889 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Editorial Académica Espa?ola
    • Megjelenés dátuma 2013. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783659067747
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem68 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Algunos de los temas más difíciles en la ense?anza de las matemáticas escolares, es el reconocimiento de los distintos significados atribuidos a los números fraccionarios, más aún cuando son negativos. Este hecho conduce a considerar como antecedentes las concepciones de fracción positiva y de número negativo que deben poseer los estudiantes al concluir la Educación Básica. Bajo una perspectiva semiótica, analizamos situaciones en las que aparecen las fracciones negativas que permiten identificar tendencias cognitivas durante la resolución de tareas aritmético-algebraicas por estudiantes de Secundaria. La misma problemática se observa también en la Física, donde se ha encontrado que los alumnos no resuelven problemas de cinemática usando álgebra porque no entienden entre otros, los conceptos de velocidad y aceleración como razones de cambio ni como cantidades relativas que involucran números positivos y negativos.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    No Sólo Quebrados... ?También Negativos!: Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas

    Fachdidaktik Portugiesisch

    Reimann, Daniel; Costa, Carla; de Lima Mendes da Fonseca, Margarida;

    18 659 Ft

    20% %kedvezmény
    No Sólo Quebrados... ?También Negativos!: Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas

    Plautus: Casina

    Christenson, David;

    10 983 Ft

    8 786 Ft

    No Sólo Quebrados... ?También Negativos!: Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas

    Biophysik von spannungsaktivierten Natriumkanälen: Ein Fenster zur Neurowissenschaft

    de Oliveira Silva, Anita; de Moraes, Éder Ricardo;

    14 889 Ft

    14 145 Ft

    20% %kedvezmény
    No Sólo Quebrados... ?También Negativos!: Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas

    American Criminal Law: Its People, Principles, and Evolution

    Robinson, Paul H.; Robinson, Sarah M.;

    20 538 Ft

    16 430 Ft

    No Sólo Quebrados... ?También Negativos!: Emergencia de las fracciones negativas en tareas Aritmético-Algebraicas

    Weight Watchers Weight Loss That Lasts: Break Through the 10 Big Diet Myths

    MD, Rippe, James M.; Weight Watchers,;

    4 294 Ft

    3 865 Ft

    next