Multinationals, Environment and Global Competition
Sorozatcím: Research in Global Strategic Management; 9;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 97.99
-
46 814 Ft (44 585 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 681 Ft off)
- Kedvezményes ár 42 133 Ft (40 127 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
46 814 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Emerald Publishing
- Megjelenés dátuma 2003. december 17.
- ISBN 9780762309665
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem236 oldal
- Méret 225x156x16 mm
- Súly 420 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Aims to present research concerning the strategic importance of environmental concerns within the multinational firm, and to explore the implications of corporate environmental strategy on public policy. This book is useful to students and decision-makers interested in the changing role of multinational enterprises in the global economy.
TöbbHosszú leírás:
The purpose of this book is to present leading research concerning the increasing strategic importance of environmental concerns within the multinational firm, and to explore the implications of corporate environmental strategy on public policy. The contributions present empirical research that deals with the simultaneous effects of the globalization of markets and the emergence of environmental concerns as issues of corporate strategy, either using a cross-national sample of firms within a global industry, or a sample of multinationals from a particular home country. By considering the dynamics of corporate environmental behavior explicitly within the context of global markets, the book makes a unique contribution to the discussion about the impact of multinational activity. The chapters provide a rich understanding of the kinds of interactions that occur between multinationals and regulators, multinationals and non-governmental organizations, and multinationals and their customers. By explaining what motivates multinational firms to make environmental investments and to improve their environmental performance, these studies offer necessary input for the formulation of well-informed public policy. As a consequence, this book provides essential material for advanced students and decision-makers interested in the changing role of multinational enterprises in the global economy. While being of broad interest to academics in the field of international business and strategy, this volume also provides interesting results to researchers concerned with the ability of national governments to regulate multinationals, how regulation affects multinationals, and how in turn multinational conduct affects regulatory standards.
Több
Understanding and Applying Medical Anthropology
64 969 Ft
58 472 Ft
Pediatric Neurovascular Disease: Diagnosis and Intervention, An Issue of Neuroimaging Clinics: Diagnosis and Intervention, an Issue of Neuroimaging Clinics
29 857 Ft
25 976 Ft
Procurement Clerk (C-2623): Passbooks Study Guide Volume 2623
10 534 Ft
9 692 Ft