• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Modernism and the Marketplace: Literary Culture and Consumer Capitalism in Rhys, Woolf, Stein, and Nella Larsen

    Modernism and the Marketplace by Karl, Alissa G.;

    Literary Culture and Consumer Capitalism in Rhys, Woolf, Stein, and Nella Larsen

    Sorozatcím: Literary Criticism and Cultural Theory;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 150.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)

    71 662 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2008. június 24.

    • ISBN 9780415981415
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem198 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 385 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Though the relationship of modernist writers and artists to mass-marketplaces and popular cultural forms is often understood as one of ambivalence if not antagonism, Modernism and the Marketplace redirects this established line of inquiry, considering the practical and conceptual interfaces between literary practice and dominant economic institutions and ideas.

    Több

    Hosszú leírás:

    Though the relationship of modernist writers and artists to mass-marketplaces and popular cultural forms is often understood as one of ambivalence if not antagonism, Modernism and the Marketplace redirects this established line of inquiry, considering the practical and conceptual interfaces between literary practice and dominant economic institutions and ideas.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Permissions



    Acknowledgments



    Introduction: The Uneven Marketplace of Modernism and Consumer Capitalism



    Chapter One: "Just the sensation of spending, that’s the point:" Jean Rhys’ Marketplaces of Discipline and Desire



    Chapter Two: Consumerism and the Imperial Nation in Virginia Woolf’s The Voyage Out and Mrs. Dalloway



    Chapter Three: The Enterprising Modernisms of Gertrude Stein and Sylvia Beach



    Chapter Four: Consumerism, Race and Rationalization in Nella Larsen’s Quicksand



    Coda: Consumer Capitalism as a Style of Life



    Notes



    Bibliography



    Index

    Több
    Mostanában megtekintett