• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Mister Pulitzer and the Spider – Modern News from Realism to the Digital: Modern News from Realism to the Digital

    Mister Pulitzer and the Spider – Modern News from Realism to the Digital by Barnhurst, Kevin G;

    Modern News from Realism to the Digital

    Sorozatcím: The History of Media and Communication; 164;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 27.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 372 Ft (12 735 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 337 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 035 Ft (11 462 Ft + 5% áfa)

    13 372 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MO – University of Illinois Press
    • Megjelenés dátuma 2016. július 13.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780252040184
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Lásd még 9780252083914
    • Terjedelem320 oldal
    • Méret 235x156x30 mm
    • Súly 680 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 26 charts
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    A spidery network of mobile online media has supposedly changed people, places, time, and their meanings. A prime case is the news. Digital webs seem to have trapped ""legacy media,"" killing off newspapers and journalists' jobs. Did news businesses and careers fall prey to the digital ""Spider""?

    To solve the mystery, Kevin Barnhurst spent thirty years studying news going back to the realism of the 1800s. The usual suspects--technology, business competition, and the pursuit of scoops--are only partly to blame for the fate of news. The main culprit is modernism from the ""Mister Pulitzer"" era, which transformed news into an ideology called ""journalism."" News is no longer what audiences or experts imagine. Stories have grown much longer over the past century and now include fewer events, locations, and human beings. Background and context rule instead.

    News producers adopted modernism to explain the world without recognizing how modernist ideas influence the knowledge they produce. When webs of networked connectivity sparked a resurgence in realist stories, legacy news stuck to big-picture analysis that can alienate audience members accustomed to digital briefs.
    "

    Több