• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Mediating Innovation through Language Teacher Education

    Mediating Innovation through Language Teacher Education by East, Martin;

    Sorozatcím: Elements in Language Teaching;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 599 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 720 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 880 Ft (6 552 Ft + 5% áfa)

    8 599 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2022. november 10.

    • ISBN 9781009124263
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem80 oldal
    • Méret 228x152x5 mm
    • Súly 140 g
    • Nyelv angol
    • 402

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Element examines how pedagogical innovation in language classrooms can be mediated through language teacher education.

    Több

    Hosszú leírás:

    This Element examines how pedagogical innovation in language classrooms can be mediated through language teacher education (LTE) by subjecting the author's own practices as a teacher educator to scrutiny. Starting from the premise that implementing innovation can be a challenging enterprise, effective LTE is framed as being built on helping practitioners to recognise and confront often deeply-rooted beliefs and adjust subsequent practices through critical reflection on what an innovation may look like both theoretically and practically. A critically reflective lens is then applied to the author's own work as a teacher educator over several years through a research approach known as self-study of teacher education practices or S-STEP. The approach highlights changes to the author's beliefs and practices as lessons emerged from beginning teachers' engagement with innovative ideas. These are presented with the aim of better understanding how teachers' beliefs and practices with regard to innovation can be enhanced effectively.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Mediating Innovation through Language Teacher Education; 2. Language Teacher Education as a Mediator of Pedagogical Innovation; 3. Introducing the New Zealand Case; 4. A Longitudinal Research Project into Mediating Pedagogical Innovation; 5. Discussion; References.

    Több