• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Media, Masculinities, and the Machine: F1, Transformers, and Fantasizing Technology at its Limits

    Media, Masculinities, and the Machine by Fleming, Dan; Sturm, Damion;

    F1, Transformers, and Fantasizing Technology at its Limits

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 28.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 849 Ft (13 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 770 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 080 Ft (10 552 Ft + 5% áfa)

    13 849 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Academic
    • Megjelenés dátuma 2013. június 6.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781623565114
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem248 oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Súly 340 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 5 illus
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Media, Masculinities, and the Machine identifies a distinctive phenomenon in today's media culture - the contemporary male fantasy of 'suiting up' and pushing technology to its limits. The authors deconstruct this fantasy using two in-depth studies from American, British and global media: the social imagining of hi-tech in the long-running Transformers franchise and global Formula One motorsport, with links to numerous other areas of contemporary culture. By drawing on non-representational theory and the latest theories of affect while employing the method of autoethnography to explore what boys and men 'want' and say, the book offers a timely contribution to our understanding of contemporary cultural attachments. The book provides informative accounts of two instances united by their apparent gender focus and by their interest in ways of imagining high-tech. Tracking their theme through TV, cinema, toys, magazines, merchandising, and the culture of the gadget, the authors raise important questions about mediated masculinities today and propose a new theoretical framework for uncovering what is going on.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword
    Chapter 1: The Android Imaginaire (Jacques, Move Your Body)
    Chapter 2: Intensities and Affective Labor
    Chapter 3: The Scene of Autoaffection
    Chapter 4: Containment 1: the Strategy-Intensity Field
    Chapter 5: Containment 2: the Companionship of Things
    Chapter 6: Containment 3: Boys' Toys
    Chapter 7: Masculinities, Vitality and the Machine
    Afterwords
    Glossary
    Bibliography
    Index

    Több