Matemática sem números
Uma proposta de atividades para o estudo da Lógica
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 35.90
-
14 889 Ft (14 180 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 744 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 145 Ft (13 471 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 889 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Novas Edicioes Academicas
- Megjelenés dátuma 2018. január 1.
- ISBN 9786202180702
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem84 oldal
- Méret 5x150x220 mm
- Súly 129 g
- Nyelv portugál 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Este trabalho apresenta uma proposta para o ensino de Lógica para o primeiro ano do ensino médio. Considerando as diversidades dos alunos, este trabalho foi elaborado por meio de uma sequ?ncia de atividades que buscam suprir as defici?ncias de interpretaç?o, argumentaç?o e raciocínio lógico provenientes de uma falsa ideia de que a Matemática só trabalha com números e contas. A proposta das atividades é tornar a aprendizagem mais significativa e ampla para alunos, na qual o papel do professor é o de mediador e o do aluno de construtor do conhecimento. Os alunos s?o convidados a agir, buscar e expressar suas opini?es dando sentido a sua aprendizagem e aos professores é sugerido uma reflex?o sobre a sua viv?ncia em sala de aula, incentivando e estimulando a busca por atividades diversificadas. Concluímos o trabalho apresentando quais as habilidades e compet?ncias que ser?o desenvolvidas e como elas poder?o auxiliar no desenvolvimento de novos conteúdos matemáticos.
Több
Carbon Nanotubes: Synthesis, Structure, Properties, and Applications
49 765 Ft
43 794 Ft