• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Matemática sem números: Uma proposta de atividades para o estudo da Lógica

    Matemática sem números by Gomes de Melo Viol Martins, Patricia Rose; A de Souza, Josiney;

    Uma proposta de atividades para o estudo da Lógica

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 35.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 889 Ft (14 180 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 744 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 145 Ft (13 471 Ft + 5% áfa)

    14 889 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Novas Edicioes Academicas
    • Megjelenés dátuma 2018. január 1.

    • ISBN 9786202180702
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem84 oldal
    • Méret 5x150x220 mm
    • Súly 129 g
    • Nyelv portugál
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Este trabalho apresenta uma proposta para o ensino de Lógica para o primeiro ano do ensino médio. Considerando as diversidades dos alunos, este trabalho foi elaborado por meio de uma sequ?ncia de atividades que buscam suprir as defici?ncias de interpretaç?o, argumentaç?o e raciocínio lógico provenientes de uma falsa ideia de que a Matemática só trabalha com números e contas. A proposta das atividades é tornar a aprendizagem mais significativa e ampla para alunos, na qual o papel do professor é o de mediador e o do aluno de construtor do conhecimento. Os alunos s?o convidados a agir, buscar e expressar suas opini?es dando sentido a sua aprendizagem e aos professores é sugerido uma reflex?o sobre a sua viv?ncia em sala de aula, incentivando e estimulando a busca por atividades diversificadas. Concluímos o trabalho apresentando quais as habilidades e compet?ncias que ser?o desenvolvidas e como elas poder?o auxiliar no desenvolvimento de novos conteúdos matemáticos.

    Több