• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketingtechnologien: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Marketingtechnologien by Schuster, Gabriele; Wecke, Bernhard;

    Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 807 Ft (21 721 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 561 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 246 Ft (17 377 Ft + 5% áfa)

    22 807 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2023
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2023. december 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658422936
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem316 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Súly 571 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XVIII, 316 S. 50 Abb. Illustrations, black & white
    • 516

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Dieses Buch gibt einen Überblick zu dem sich rasant wandelnden Feld der Marketingtechnologien. Zahlreiche Expert:innen aus Wissenschaft und Praxis liefern Insights in alle wichtigen Dimensionen des Themas: Kund:innen, Technologien, Daten, Mitarbeitende, Organisationen und Recht. Sie geben wissenschaftlich fundierte und praxisrelevante Orientierung zu Einsatzmöglichkeiten sowie Potenzialen von Marketingtechnologien und zeigen auf, wie ein auf Daten und Künstlicher Intelligenz basierender Managementansatz auf allen Unternehmensebenen implementiert werden kann. Interviews mit Entscheider:innen liefern erste Erkenntnisse aus konkreten Projekten.



    Mit Beiträgen von:

    • Prof. Dr. Boris Alexander Becker
    • Thomas Bigliel
    • Msc Kathrin Blömer
    • Prof. Dr. Claudia Bünte
    • Univ.-Prof. Dr. Beate Cesinger
    • Cornelia Ferner
    • Andrea Hansen
    • Prof. Dr. Sonja Klose
    • Prof.Dr. Ralf T. Kreutzer
    • Prof. Dr. Sibylle Kunz
    • BA, MA, Shirin La Garde
    • Prof. Dr. Wilfried Lange
    • Malte Lange
    • Prof. (FH) Dr. Eva Lienbacher
    • Prof. Dr. Tobias Naujoks
    • Karyna Neumann
    • Dr. Kathrin Neumüller
    • Prof. Dr. Florian Riedmüller
    • Prof. Dr. Alexander Rühle
    • Dr. Martino Saracino
    • Prof. Dr. Franziska Schröter
    • BA, MA Victoria Schulte
    • Prof. Dr. Benjamin Schulte
    • Prof. Dr. Carsten Skerra
    • Prof. Dr. habil. Thorsten Sühlsen
    • Prof. (FH) Dr. Katja Wiedemann
    • Prof. (FH) Dr. Robert Zniva
    • Prof. Dr. Tanja Zweigle

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Ökosystem der Marketingtechnologien: KI-basierte Ökosysteme; Metaverse – Definition, Status quo, Technologien, Infrastruktur und Use Cases; Web3-Technologie und Non-fungible Tokens (NFTs).- Implementierung von Marketingtechnologien: Strategy, conception, and success factors; Martech – Evolution vom kreativen Chaos; Rechtliche Grundlagen; Marketingtechnologie systemtheoretisch beobachtet; Leadership in a digitalized stationary food retail environment; Nähe zur Kundschaft; Chatbots an physischen Touchpoints.- Use Cases für den Einsatz von Marketingtechnologien: Innovatives Eyetracking; Chatbot-Lösungen für die Kundenkommunikation; Forecast of market share developments by the analysis of share of search measures; Chancen und Herausforderungen von Smart Speakern; A Glance at the “Drop-Outs”; Data Analytics in der Finanzwirtschaft; Kundenservice im Luxus-Fashion-Einzelhandel.- Interviews – Die Integrations-Challenge von Marketingtechnologien: Perspektive „Executive Search“; Perspektive eines CMO; Perspektive eines CIO; Perspektive von Transformationsbegleiter:innen.

    Több