• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Marketing Strategies in the Digital Age

    Marketing Strategies in the Digital Age by Jaiswal, Gulab Chand Ram; Gupta, Richa;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 132.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        65 142 Ft (62 040 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 514 Ft off)
      • Kedvezményes ár 58 628 Ft (55 836 Ft + 5% áfa)

    65 142 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Society Publishing
    • Megjelenés dátuma 2025. augusztus 31.

    • ISBN 9781779564085
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem405 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Navigate the evolving world of digital marketing where social media, content creation, influencer strategies, and data analytics come together to engage modern consumers. Uncover real campaign successes and emerging trends that offer actionable insights for professionals and students seeking online impact.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book covers the evolving landscape of marketing in a digital-first world including social media marketing, content creation, influencer strategies, and data analytics. It explores tools and platforms for reaching and engaging modern consumers. It illustrates successful campaigns and emerging trends in digital marketing. The book provides actionable insights for professionals seeking to leverage digital tools effectively. It is ideal for students and practitioners in marketing and business.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    • Chapter 1 Marketing Environment in the Digital Transformation
    • Chapter 2 Upgrading Digital Marketing Strategy: Strategic Platform for Digital Marketing
    • Chapter 3 Digital Profiling and Recognition of Consumers
    • Chapter 4 Coverage and Arrival of Digital Information
    • Chapter 5 Establishing a Basis for Continuous Relationship
    • Chapter 6 Making Deals and Profits in Digital Marketing
    • Chapter 7 Big Data Marketing Platforms
    • Chapter 8 Content Strategy of Digital Marketing
    • Chapter 9 Organizational Platform for Digital Marketing

    Több