• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Principles of Marketing: A Comprehensive Introduction for Students and Practitioners

    Principles of Marketing by Bruhn, Manfred;

    A Comprehensive Introduction for Students and Practitioners

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 96.29
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        39 936 Ft (38 034 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 4 792 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 143 Ft (33 470 Ft + 5% áfa)

    39 936 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. október 17.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658458331
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem287 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XII, 287 p. 20 illus., 18 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    Learn about the principles of marketing – a comprehensive introduction for students and practitioners

    This book is an English translation of a German textbook. It conveys the fundamental principles of marketing and consistently draws on practical experience. This application-oriented approach enables readers to analyze marketing problems and develops solutions independently. The book has proven itself in German-speaking countries (Germany, Switzerland, Austria) for decades. It provides an overview of central concepts, methods, and instruments of marketing and is extremely useful for students, lecturers, and practitioners.

    Content

    Marketing as a Management Process

    Strategic Marketing

    Market Research

    Product and Pricing Policy

    Communication and Sales Policy

    Marketing Organization and Controlling

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Marketing Planning.- Strategic Marketing.- Marketing Research.- Product and Pricing Policy.- Communication and Sales Policy.- Marketing Organization.- Marketing Controlling.

    Több