Marketing
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 192.60
-
92 014 Ft (87 633 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 9 201 Ft off)
- Kedvezményes ár 82 813 Ft (78 870 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
92 014 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 7
- Kiadó McGraw Hill
- Megjelenés dátuma 2019. március 13.
- ISBN 9781260087710
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem oldal
- Súly 1510 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Grewal/Levy Marketing 7e was designed to show today?s social and digital student how marketing adds value and how firms maintain and rely on value for establishing lasting relationships with customers.
The seventh edition represents the authors? most extensive revision today, exploring both fundamentals and new marketing influencers such as digital, social and mobile marketing, marketing analytics and the psychology influencers on consumer behavior. Written in an engaging, highly visual format with up-to-date examples throughout for today?s mobile students and instructors.
Accompanied by Connect?, our highly reliable, digital teaching and learning solution that embeds learning science and award-winning adaptive tools to improve student results as well as a robust suite of instructor resources and a regularly updated author blog.
Grewal/Levy Marketing 7e was designed to show today?s social and digital student how marketing adds value and how firms maintain and rely on value for establishing lasting relationships with customers.
The seventh edition represents the authors? most extensive revision today, exploring both fundamentals and new marketing influencers such as digital, social and mobile marketing, marketing analytics and the psychology influencers on consumer behavior. Written in an engaging, highly visual format with up-to-date examples throughout for today?s mobile students and instructors.
Accompanied by Connect?, our highly reliable, digital teaching and learning solution that embeds learning science and award-winning adaptive tools to improve student results as well as a robust suite of instructor resources and a regularly updated author blog.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1: Overview of Marketing
Chapter 2: Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan
Chapter 3: Digital Marketing: Online, Social, and Mobile
Chapter 4: Conscious Marketing, Corporate Social Responsibility, and Ethics
Chapter 5: Analyzing the Marketing Environment
Chapter 6: Consumer Behavior
Chapter 7: Business
-to
-Business Marketing
Chapter 8: Global Marketing
Chapter 9: Segmentation, Targeting, and Positioning
Chapter 10: Marketing Research
Chapter 11: Product, Branding, and Packaging Decisions
Chapter 12: Developing New Products
Chapter 13: Services: The Intangible Product
Chapter 14: Pricing Concepts for Capturing Value
Chapter 15: Strategic Pricing Methods and Tactics
Chapter 16: Supply Chain and Channel Management
Chapter 17: Retailing and Omnichannel Marketing
Chapter 18: Integrated Marketing Communications
Chapter 19: Advertising, Public Relations, and Sales Promotions
Chapter 20: Personal Selling and Sales Management
Marketing
92 014 Ft
82 813 Ft
The Crisis Zone of Europe: An Interpretation of East-Central European History in the First Half of the Twentieth Century
14 308 Ft
12 878 Ft
Literature of the Global Age: A Critical Study of Transcultural Narratives
20 322 Ft
18 697 Ft