• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing
      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 192.60
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        92 014 Ft (87 633 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 9 201 Ft off)
      • Kedvezményes ár 82 813 Ft (78 870 Ft + 5% áfa)

    92 014 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 7
    • Kiadó McGraw Hill
    • Megjelenés dátuma 2019. március 13.

    • ISBN 9781260087710
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem oldal
    • Súly 1510 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Grewal/Levy Marketing 7e was designed to show today?s social and digital student how marketing adds value and how firms maintain and rely on value for establishing lasting relationships with customers.
    The seventh edition represents the authors? most extensive revision today, exploring both fundamentals and new marketing influencers such as digital, social and mobile marketing, marketing analytics and the psychology influencers on consumer behavior.  Written in an engaging, highly visual format with up-to-date examples throughout for today?s mobile students and instructors. 


    Accompanied by Connect?, our highly reliable, digital teaching and learning solution that embeds learning science and award-winning adaptive tools to improve student results as well as a robust suite of instructor resources and a regularly updated author blog. 


     



    Grewal/Levy Marketing 7e was designed to show today?s social and digital student how marketing adds value and how firms maintain and rely on value for establishing lasting relationships with customers.
    The seventh edition represents the authors? most extensive revision today, exploring both fundamentals and new marketing influencers such as digital, social and mobile marketing, marketing analytics and the psychology influencers on consumer behavior.  Written in an engaging, highly visual format with up-to-date examples throughout for today?s mobile students and instructors. 


    Accompanied by Connect?, our highly reliable, digital teaching and learning solution that embeds learning science and award-winning adaptive tools to improve student results as well as a robust suite of instructor resources and a regularly updated author blog. 


     

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Overview of Marketing 
    Chapter 2: Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan 
    Chapter 3: Digital Marketing: Online, Social, and Mobile 
    Chapter 4: Conscious Marketing, Corporate Social Responsibility, and Ethics 
    Chapter 5: Analyzing the Marketing Environment 
    Chapter 6: Consumer Behavior 
    Chapter 7: Business
    -to
    -Business Marketing 
    Chapter 8: Global Marketing 
    Chapter 9: Segmentation, Targeting, and Positioning 
    Chapter 10: Marketing Research 
    Chapter 11: Product, Branding, and Packaging Decisions 
    Chapter 12: Developing New Products 
    Chapter 13: Services: The Intangible Product 
    Chapter 14: Pricing Concepts for Capturing Value 
    Chapter 15: Strategic Pricing Methods and Tactics 
    Chapter 16: Supply Chain and Channel Management 
    Chapter 17: Retailing and Omnichannel Marketing 
    Chapter 18: Integrated Marketing Communications 
    Chapter 19: Advertising, Public Relations, and Sales Promotions 
    Chapter 20: Personal Selling and Sales Management 

    Több