• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing
      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 116.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        55 891 Ft (53 230 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 589 Ft off)
      • Kedvezményes ár 50 302 Ft (47 907 Ft + 5% áfa)

    55 891 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3
    • Kiadó McGraw-Hill Higher Education
    • Megjelenés dátuma 2011. február 1.

    • ISBN 9780078028830
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem720 oldal
    • Méret 279x223x33 mm
    • Súly 1690 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Grewal/Levy was designed for today?s changing student population. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm. This textbook also provides students with hands-on learning tools through Connect Marketing, and provides professors up to date tools every month through the monthly newsletter.It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketer?s create for the firm. In addition the authors have incorporated the theme of Entrepreneurship throughout the text, building on Babson?s reputation as the top school for entrepreneurship in the country. As one of the shortest of the hardback books on the market Grewal also fits the changing needs of professors to present a more concise look at key marketing concepts.

    Grewal/Levy was designed for today?s changing student population. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm. This textbook also provides students with hands-on learning tools through Connect Marketing, and provides professors up to date tools every month through the monthly newsletter.It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketer?s create for the firm. In addition the authors have incorporated the theme of Entrepreneurship throughout the text, building on Babson?s reputation as the top school for entrepreneurship in the country. As one of the shortest of the hardback books on the market Grewal also fits the changing needs of professors to present a more concise look at key marketing concepts.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Overview of Marketing

    Chapter 2: Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan

    Chapter 3: Marketing Ethics

    Chapter 4: Analyzing the Market Environment

    Chapter 5: Consumer Behavior

    Chapter 6: Business-to-Business Marketing

    Chapter 7: Global Marketing

    Chapter 8: Segmentation, Targeting, and Positioning

    Chapter 9: Marketing Research

    Chapter 10: Product, Branding, and Packaging Decisions

    Chapter 11: Developing New Products

    Chapter 12: Services: The Intangible Product

    Chapter 13: Pricing Concepts for Establishing Value

    Chapter 14: Strategic Pricing Methods

    Chapter 15: Supply Chain And Channel Management

    Chapter 16: Retailing And Multichannel Marketing

    Chapter 17: Integrated Marketing Communications

    Chapter 18: Advertising, Public Relations, And Sales Promotions

    Chapter 19: Personal Selling And Sales Management

    Több