Marketing Communications and Brand Development in Emerging Markets Volume II
Insights for a Changing World
Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 171.19
-
71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
- Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 001 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. május 25.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030955809
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem312 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 560 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIX, 312 p. 30 illus. Illustrations, black & white 265
Kategóriák
Hosszú leírás:
Advances in technology and changes in consumer buying patterns have forced businesses to alter their traditional marketing approach to incorporate contemporary ideologies that will drive customer satisfaction, meet societal expectations, and boot business performance for competitive advantage. The unplanned ravaging effects of the covid-19 pandemic, the vulnerability of our planet due to unsustainable living, and the changing digital landscape require that businesses are strategically aligned to these realities in order to adapt and effectively communicate their offerings. The second of this two-volume work examines marketing communications and brand development in an uncertain and changing world. With specific focus on the covid-19 pandemic, social responsibilities, and emerging technologies, this book examines how organisations in emerging economies can effectively engage in marketing communications and brand activity challenges posed by a changing world. Meanwhile, Volume I provides insight into contemporary issues in marketing such as brand avoidance, health and personal branding, and offers a futuristic perspective on marketing communications. Taken together, this two-volume works is a definitive resource for scholars and students or marketing, branding and international business.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives.- 2. SMEs Adoption of Artificial Intelligence-Chatbots for Marketing Communication: A Conceptual Framework for an Emerging Economy.- 3. Integration of Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR) as Marketing Communications Channels in the Hospitality and Tourism Service Sector.- 4. #BankFromHome: Using Advertisement Campaigns to Change Banking Behaviour during the Covid-19 Pandemic in an Emerging Economy.- 5. Marketing Communcations During a Pandemic: Perspective from a Developing Country.- 6. Brand Management During a Crisis: Lessons for Indigenous Hospitality Organisations in Africa.- 7. Corporate Responsibility and Brand Development in Emerging Markets: Lessons from the Covid-19 Interventions in Nigeria.- 8. Examining the Significance of Corporate Social Responsibility in Building Employee Value Proposition and Brand Value in the United Arab Emirates.- 9. Corporate Social Responsibility and Corporate Bran Building in Africa’s Emerging Markets.- 10. Brand Development through Sustainability Certifications in Emerging Markets: Adoption of B Corporation Certification in Vietnam.- 11. Critical Green Innovation Themes for Brand Development in Emerging Markets.- 12. Marketing Communications: Embedding Sustainability Practices in a Changing World.
Reshaping Medical Practice and Care with Health Information Systems
67 189 Ft
61 814 Ft