Marketing Analytics Using Excel
A Beginner's Guide
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 133.00
-
63 540 Ft (60 515 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 708 Ft off)
- Kedvezményes ár 50 833 Ft (48 412 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
63 540 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2025. április 7.
- ISBN 9781529681901
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem448 oldal
- Méret 245x189 mm
- Nyelv angol 652
Kategóriák
Rövid leírás:
This introductory guide to marketing analytics using Microsoft Excel provides a broad and easy-to-understand overview of marketing analytics for those who are new to the subject.
TöbbHosszú leírás:
Marketing Analytics Using Excel is the essential introduction to data-driven marketing, which simplifies complex concepts and offers practical, real-world applications. This comprehensive yet accessible guide encourages an in-depth understanding of marketing analytics, from fundamental topics and basic Excel functions to more advanced topics such as AI and predictive analytics.
Packed with practical examples and easy-to-follow, fully worked problems which demonstrate how theoretical concepts are applied in real-world situations, this book also includes:
• Industry case studies from leading companies like Zappos, Amazon, Netflix, and Spotify, providing insights into how marketing analytics is applied in various industries.
• Exercises, activities and discussion questions to reinforce learning.
• A focus on open access tools and career prospects which encourages readers to develop further.
This no-nonsense guide minimises the intimidation factor of complex formulas and instead focuses on practical, real-world applications, making it essential reading for Marketing students and anyone looking to upskill.
Dr Rahul Pratap Singh Kaurav is Associate Professor at FORE School of Management, New Delhi, India.
Dr Asha Thomas is an Assistant Professor at Wroclaw University of Science and Technology (WUST), Poland.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction to Marketing Analytics
2. Basics of Excel in Marketing Analytics
3. Data in Marketing
4. Understanding the Market
5. Metrics and Key Performance Indicators
6. Customer Analytics
7. Analysing Marketing Mix
8. Marketing Mix Modelling
9. Forecasting for Sales
10. Artificial Intelligence in Marketing Analytics
11. Perspective Analytics in Marketing
12. Digital Marketing Analytics
13. Reporting and Visualization
14. Free and Open Access Tools
15. Market of Marketing Analytics
A New Problem to Discover the Longitude at Sea, by the Same Observation, and with the Same Certainty, as the Latitude Is: Together with the Translatio
5 188 Ft
4 773 Ft