• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing Analytics Using Excel: A Beginner's Guide

    Marketing Analytics Using Excel by Kaurav, Rahul Pratap Singh; Thomas, Asha;

    A Beginner's Guide

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 133.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        63 540 Ft (60 515 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 708 Ft off)
      • Kedvezményes ár 50 833 Ft (48 412 Ft + 5% áfa)

    63 540 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2025. április 7.

    • ISBN 9781529681901
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem448 oldal
    • Méret 245x189 mm
    • Nyelv angol
    • 652

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This introductory guide to marketing analytics using Microsoft Excel provides a broad and easy-to-understand overview of marketing analytics for those who are new to the subject.

    Több

    Hosszú leírás:

    Marketing Analytics Using Excel is the essential introduction to data-driven marketing, which simplifies complex concepts and offers practical, real-world applications. This comprehensive yet accessible guide encourages an in-depth understanding of marketing analytics, from fundamental topics and basic Excel functions to more advanced topics such as AI and predictive analytics.



    Packed with practical examples and easy-to-follow, fully worked problems which demonstrate how theoretical concepts are applied in real-world situations, this book also includes: 

    • Industry case studies from leading companies like Zappos, Amazon, Netflix, and Spotify, providing insights into how marketing analytics is applied in various industries.

    • Exercises, activities and discussion questions to reinforce learning.

    • A focus on open access tools and career prospects which encourages readers to develop further. 



    This no-nonsense guide minimises the intimidation factor of complex formulas and instead focuses on practical, real-world applications, making it essential reading for Marketing students and anyone looking to upskill. 



    Dr Rahul Pratap Singh Kaurav is Associate Professor at FORE School of Management, New Delhi, India. 

    Dr Asha Thomas is an Assistant Professor at Wroclaw University of Science and Technology (WUST), Poland.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction to Marketing Analytics
    2. Basics of Excel in Marketing Analytics
    3. Data in Marketing
    4. Understanding the Market
    5. Metrics and Key Performance Indicators
    6. Customer Analytics
    7. Analysing Marketing Mix
    8. Marketing Mix Modelling
    9. Forecasting for Sales
    10. Artificial Intelligence in Marketing Analytics
    11. Perspective Analytics in Marketing
    12. Digital Marketing Analytics
    13. Reporting and Visualization
    14. Free and Open Access Tools
    15. Market of Marketing Analytics

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Marketing Analytics Using Excel: A Beginner's Guide

    Marketing Analytics Using Excel: A Beginner's Guide

    Kaurav, Rahul Pratap Singh; Thomas, Asha;

    63 540 Ft

    50 833 Ft

    Marketing Analytics Using Excel: A Beginner's Guide

    Structure and Function in Criminal Law

    Robinson, Paul H.;

    69 273 Ft

    62 346 Ft

    Marketing Analytics Using Excel: A Beginner's Guide

    Security Intelligence in the Age of AI: Navigating Legal and Ethical Frameworks

    Dutta, Pushan Kumar; Singh, Bhupinder; Kaunert, Christian;(ed.)

    40 608 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing Analytics Using Excel: A Beginner's Guide

    Using Naturally Occurring Data in Qualitative Health Research: A Practical Guide

    Kiyimba, Nikki; Lester, Jessica Nina; O'Reilly, Michelle

    35 498 Ft

    28 399 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing Analytics Using Excel: A Beginner's Guide

    Principles and Practices of CAD/CAM

    Sharma, Vikram; Sharma, Vikrant; Shukla, Om Ji;

    23 882 Ft

    19 106 Ft

    next