Marburger Jahrbuch Theologie XXXIII
Medium und Botschaft
Sorozatcím: Marburger Theologische Studien (MThSt); 141;
- Kiadói listaár EUR 29.80
-
12 359 Ft (11 771 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
12 359 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Evangelische Verlagsanstalt
- Megjelenés dátuma 2022. január 1.
- ISBN 9783374071746
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem160 oldal
- Méret 11x171x244 mm
- Súly 302 g
- Nyelv német 225
Kategóriák
Hosszú leírás:
Medium und Botschaft gehören untrennbar zusammen. Marshall McLuhan hat diese Einsicht in die These verdichtet: ?Das Medium ist die Botschaft.? Über diese Identifikation hinaus lassen sich in differenzierter Weise vielfältige Wechselwirkungen zwischen Medium und Botschaft nachzeichnen, besonders deutlich im Kontext digitaler Kommunikation. Medienreflexion gehörte von Beginn an zur christlichen Theologie. Schon die Rede von Christus als Mittler oder vom Heiligen Geist lassen sich in dieser Perspektive deuten. Darüber hinaus musste das Evangelium unter sich veränderten medialen Bedingungen Gehör finden und hat die Kirche immer wieder neu herausgefordert, sich im Spannungsfeld von Medium und Botschaft zu verorten.Der vorliegende Band wendet sich diesem Thema zu mit Beiträgen von Martina Kumlehn, Volker Leppin, Michael Moxter, Cornelia Richter und Samuel Vollenweider. [Medium and Message]Medium and message belong inseparably together. Marshall McLuhan condensed this insight into the thesis: ?The medium is the message.? Beyond this identification, one can trace in a differentiated manner a variety of interacting elements between medium and message - this is especially clear in the context of digital communication. Reflection on media has been part of Christian theology from the very beginning. Even talk of Christ as mediator or of the Holy Spirit can be interpreted from this perspective. In addition, the gospel has had to find sympathetic ears under changing media conditions and has, time and again, challenged the church to place itself in the tension between medium and message.
Több
Women of Bloomsbury: Virginia, Vanessa and Carrington
8 116 Ft
7 305 Ft
American Folk Tales and Songs
3 499 Ft
3 220 Ft
The Social World of Old Women: Management of Self-Identity
9 053 Ft
8 329 Ft