• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Managing the Global Network Corporation

    Managing the Global Network Corporation by McKern, Bruce;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 190.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        96 159 Ft (91 580 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 232 Ft off)
      • Kedvezményes ár 76 927 Ft (73 264 Ft + 5% áfa)

    96 159 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book considers the increasing importance of changing structures, organization and management, within multinational corporations.

    Több

    Hosszú leírás:

    As barriers to international trade and investment have fallen worldwide, multinational enterprises have become the leading engines of economic integration and growth, deploying global strategies to expand their reach. To implement such strategies in an increasingly complex environment, corporations are adopting network forms of organization. This book examines in detail the structures, strategies and processes employed in a variety of global network corporations, offering insight into the demands placed on international managers at every level.
    Based on the findings of a research project sponsored by the Carnegie Bosch Institute, this is an in depth study of current topics most relevant to international management, with each chapter covering a specific set of issues that confront major corporation managers. Topics include:

    ? Strategic integration and decision making
    ? Structuring of joint ventures
    ? Headquarters -subsidiary relationships and roles
    ? International adaptation of Human Resource Management and Process Reengineering practices
    ? New competences required of international managers and leaders.

    Featuring contributors from the USA, Europe and Asia, this is a truly international collection that provides detailed analysis of the contemporary multinational enterprise in its global context.



    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part One: Innovation and Knowledge Transfer in International Networks Part Two: Integrative Processes and Socialisation Part Three: Adaptation of Strategy and Firm Evolution Part Four: Network Rules and Competences and Organizational Form

    Több