
Managing the Global Network Corporation
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 32.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 339 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 357 Ft (12 721 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 696 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2003. április 24.
- ISBN 9780415297059
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 544 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book considers the increasing importance of changing structures, organization and management, within multinational corporations.
TöbbHosszú leírás:
As barriers to international trade and investment have fallen worldwide, multinational enterprises have become the leading engines of economic integration and growth, deploying global strategies to expand their reach. To implement such strategies in an increasingly complex environment, corporations are adopting network forms of organization. This book examines in detail the structures, strategies and processes employed in a variety of global network corporations, offering insight into the demands placed on international managers at every level.
Based on the findings of a research project sponsored by the Carnegie Bosch Institute, this is an in depth study of current topics most relevant to international management, with each chapter covering a specific set of issues that confront major corporation managers. Topics include:
? Strategic integration and decision making
? Structuring of joint ventures
? Headquarters -subsidiary relationships and roles
? International adaptation of Human Resource Management and Process Reengineering practices
? New competences required of international managers and leaders.
Featuring contributors from the USA, Europe and Asia, this is a truly international collection that provides detailed analysis of the contemporary multinational enterprise in its global context.
Tartalomjegyzék:
Part One: Innovation and Knowledge Transfer in International Networks Part Two: Integrative Processes and Socialisation Part Three: Adaptation of Strategy and Firm Evolution Part Four: Network Rules and Competences and Organizational Form
Több