Managing Environmentally Sustainable Innovation
Insights from the Construction Industry
Sorozatcím: Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 160.00
-
76 440 Ft (72 800 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 288 Ft off)
- Kedvezményes ár 61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
76 440 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2011. április 6.
- ISBN 9780415879712
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem220 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 540 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 33 Illustrations, black & white; 22 Line drawings, black & white; 11 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This volume provides a management concept for sustainable innovation management in commercial and governmental organizations. It provides answers to the question how people, teams, projects, companies and governments can shape the innovation process towards sustainability while maintaining or improving a profitable financial performance.
TöbbHosszú leírás:
A paradigm shift is happening at this moment. Firms and consumers are aware of the fact that they cause environmental pollution, depletion of resources and are responsible for the dangers involved. At the same time awareness is growing that they need to and will develop the appropriate solutions in the time to come. The idea that sustainable, cyclic businesses are more logical than consumption-oriented and waste-dumping ones seems fascinating to a growing number of people. For this change to happen new thinking and behavior is needed.
Firms and consumers play a central role in a sustainable business. Companies deliver what consumers buy and vice versa. In a sustainable paradigm, companies are able to develop and produce sustainably. Therefore, companies need new management concepts for sustainable investment, manufacturing, logistics and marketing and for sustainable management.
In Managing Environmentally Sustainable Innovation, Bossink evaluates the innovation chain in a process of five consecutive stages, articulates five levels at which people collectively manage the chain, and analyzes the interplay between the two. Acquainting the reader with the complexities of innovation, as well as which complexities are active in the management of environmental sustainability, this book offers guiding principles and a toolbox for the management of environmentally sustainable innovation in construction.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Management of Sustainable Innovation 2. Sustainable Innovation in the Dutch Construction Industry 3. Sustainable Innovation Leadership 4. Sustainable Innovation Champions 5. Sustainable Innovation Teams 6. Sustainable Innovation Projects 7. Co-Innovation for Sustainability 8. Public-Private Sustainable Innovation 9. Drivers of Sustainable Innovation 10. Governmental Policy for Sustainable Innovation 11. International Issues in Sustainable Innovation 12. Conclusion
Több