• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology

    Managing and Marketing Radical Innovations by Sandberg, Birgitta;

    Marketing New Technology

    Sorozatcím: Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology; 8;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 150.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)

    71 662 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2008. február 7.

    • ISBN 9780415433075
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem288 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 566 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 70 Illustrations, black & white; 11 Halftones, black & white; 59 Line drawings, black & white; 7 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book responds to a growing demand in the academic community for a focus on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies considering the role of this proactivity in five firms engaged in the process.



    Unlike other studies in this area, this book demonstrates that anticipation plays an important role at the idea generation stage and Sandberg introduces a new way of describing a firm’s proactivity as a dynamic pattern. Furthermore, the deeper consideration of customer related proactivity contributes to the study of market orientation, which increasingly focuses on the proactive side.



     

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction 


     


    2. Proactiveness in the Firm 


     


    3. Proactiveness Towards Customers 


     


    4. Developing Radical Innovations 


     


    5. Customer Related Proactiveness in the Case Innovations 


     


    6. A Modified Framework of Customer Related Proactiveness During the Development Process 


     


    7. Conclusions 


     


    8. Summary 


     


    Bibliography 


     


    Appendix 1: Glossary of Key Concepts as Defined in this Study 


     


    Appendix 2: List of Interviews, Discussions and Correspondence


     


    Appendix 3: The Most Important Publications Utilized to Complement the Case Descriptions 


     


    Appendix 4: The Most Important Publications Utilized in the Case Selection

    Több