
Managerial Economics
A Game Theoretic Approach
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 63.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 477 Ft off)
- Kedvezményes ár 25 908 Ft (24 674 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 385 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2002. július 25.
- ISBN 9780415272896
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem344 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 640 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk w. num. figs. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Using game theory as its theoretical underpinning, this text covers notions of strategy and the motivations of all the agents involved in a particular economic situation, in addition to background concepts.
TöbbHosszú leírás:
This book can be used as a way of introducing business and management students to economic concepts as well as providing economics students with a clear grasp of how to use the skills they will need in the world of business.
Topics covered include:
*product differentiation
*price discrimination
*hiring and training workers
*labor-management relations
*international trade
A host of key features are employed to add colour to the text including case studies, examples and discussion questions. Scenarios presented centre upon a diverse range of subjects and firms including Eurostar, NHL hockey equipment, Chevrolet, Philips and pension plans.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction
Part I: Theory
2. The Manager and the Firm
3. Monopoly and Perfect Competition
4. Price Discrimination
Part II: Strategic Interaction Between Firms
5. Game Theory
6. Strategy in a Market with Two Firms
7. Product Differentiation
8. Advertising
9. The Role of Information
10. Entry Deterrence and Accommodation
11. Government Regulation of Industries
12. International Trade
Part III: Strategic Interaction Within Firms
13. Vertical and Horizontal Integration
14. Labour Markets
15. Training and Motivating Workers
16. Trade Unions
Több