• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Managerial Economics: A Game Theoretic Approach

    Managerial Economics by Fisher, Tim; Waschik, Robert;

    A Game Theoretic Approach

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 63.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 385 Ft (30 843 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 477 Ft off)
      • Kedvezményes ár 25 908 Ft (24 674 Ft + 5% áfa)

    32 385 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2002. július 25.

    • ISBN 9780415272896
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem344 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 640 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk w. num. figs.
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Using game theory as its theoretical underpinning, this text covers notions of strategy and the motivations of all the agents involved in a particular economic situation, in addition to background concepts.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book can be used as a way of introducing business and management students to economic concepts as well as providing economics students with a clear grasp of how to use the skills they will need in the world of business.
    Topics covered include:
    *product differentiation
    *price discrimination
    *hiring and training workers
    *labor-management relations
    *international trade
    A host of key features are employed to add colour to the text including case studies, examples and discussion questions. Scenarios presented centre upon a diverse range of subjects and firms including Eurostar, NHL hockey equipment, Chevrolet, Philips and pension plans.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction


    Part I: Theory


    2. The Manager and the Firm


    3. Monopoly and Perfect Competition


    4. Price Discrimination


    Part II: Strategic Interaction Between Firms


    5. Game Theory


    6. Strategy in a Market with Two Firms


    7. Product Differentiation


    8. Advertising


    9. The Role of Information


    10. Entry Deterrence and Accommodation


    11. Government Regulation of Industries


    12. International Trade


    Part III: Strategic Interaction Within Firms


    13. Vertical and Horizontal Integration


    14. Labour Markets


    15. Training and Motivating Workers


    16. Trade Unions

    Több