• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Macht, Medien und Geschlecht: Eine Fallstudie zur Berichterstattungspraxis der dpa, der taz sowie der Wochenzeitungen Die Zeit und Der Spiegel von 1980–1995

    Macht, Medien und Geschlecht by Huhnke, Brigitta;

    Eine Fallstudie zur Berichterstattungspraxis der dpa, der taz sowie der Wochenzeitungen Die Zeit und Der Spiegel von 1980–1995

    Sorozatcím: Studien zur Kommunikationswissenschaft; 7;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 807 Ft (21 721 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 561 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 246 Ft (17 377 Ft + 5% áfa)

    22 807 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1996
    • Kiadó VS Verlag für Sozialwissenschaften
    • Megjelenés dátuma 1996. október 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783531126821
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem292 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 429 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 292 S.
    • 0

    Kategóriák

    Tartalomjegyzék:

    I Problemstellung.- 1 Einordnung des Themas.- 2 Fragestellung und Aufbau der Arbeit.- II Theoretischer Teil.- 1 Die zerteilte Frau. Zum Forschungsstand: Weiblichkeitsentwürfe in den Printmedien.- 2 Macht, Medien und Geschlecht: Die Abwehr weiblicher Partizipationsinteressen durch patriarchal geprägte Eliten.- 3 Kommunikationswissenschaftliche Ansätze zur Untersuchung umfassender Thematisierungsprozesse.- 4 Symbolische Reproduktion patriarchaler Strukturen in Medientexten aus linguistischer Perspektive.- III Methodischer Teil.- 1 Möglichkeiten und Grenzen der Inhaltsanalyse und qualitativer Textinterpretationen.- 2 Materialübersicht.- 3 Auswahl der frauenpolitischen Themen.- 4 Hypothesen und Annahmen.- 5 Datenprobleme und Kategorienbildung.- IV Auswertung und Ergebnisse.- 1 Quantitative Entwicklung und Verteilung der Berichterstattung im Überblick.- 2 Themenverläufe anhand exemplarischer Beispiele aus den drei Themenkomplexen.- 3 Inszenierungstrategien subtiler Konsensmanipulation.- 4 Medienspezifische Strategien der Konsensbildung über frauenpolitische Themen im Überblick.- Ausblicke.- Textanhang.

    Több