• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • LOOSE-LEAF MARKETING

    LOOSE-LEAF MARKETING by Grewal, Dhruv; Levy, Michael;

    Sorozatcím: IRWIN MARKETING;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 151.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        72 613 Ft (69 155 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 261 Ft off)
      • Kedvezményes ár 65 351 Ft (62 240 Ft + 5% áfa)

    72 613 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 4
    • Kiadó McGraw-Hill Education
    • Megjelenés dátuma 2013. február 1.

    • ISBN 9780077561093
    • Kötéstípus Cserélhetőlapos kiadvány
    • Terjedelem768 oldal
    • Méret 274x210x30 mm
    • Súly 1504 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This full featured text is provided as an option to the price sensitive student. It is a full 4 color text that's three whole punched and made available at a discount to students. Also available in a package with Connect- 9780077713324.

    This full featured text is provided as an option to the price sensitive student. It is a full 4 color text that's three whole punched and made available at a discount to students. Also available in a package with Connect- 9780077713324.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    SECTION ONE: Assessing the Marketplace

    Chapter 1: Overview of Marketing

    Chapter 2: Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan

    Chapter 3: Social and Mobile Marketing

    Chapter 4: Marketing Ethics

    Chapter 5: Analyzing the Marketing Environment

    SECTION TWO: Understanding the Marketplace

    Chapter 6: Consumer Behavior

    Chapter 7: Business-to-Business Marketing

    Chapter 8: Global Marketing

    SECTION THREE: Targeting the Marketplace

    Chapter 9: Segmentation, Targeting, and Positioning

    Chapter 10: Understanding the Marketplace

    SECTION FOUR: Value Creation

    Chapter 11: Product, Branding, and Packaging Decisions

    Chapter 12: Developing New Products

    Chapter 13: Services: The Intangible Product

    SECTION FIVE: Value Capture

    Chapter 14: Pricing Concepts for Establishing Value

    Chapter 15: Strategic Pricing Methods

    SECTION SIX: Value Delivery: Designing the Channel and Supply Chain

    Chapter 16: Supply Chain and Channel Management

    Chapter 17: Retailing and Multichannel Marketing

    SECTION SEVEN: Value Communication

    Chapter 18: Integrated Marketing Communications

    Chapter 19: Advertising, Public Relations, and Sales Promotions

    Chapter 20: Personal Selling and Sales Management

    Több