LOOSE-LEAF MARKETING
Sorozatcím: IRWIN MARKETING;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 151.99
-
72 613 Ft (69 155 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 261 Ft off)
- Kedvezményes ár 65 351 Ft (62 240 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
72 613 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4
- Kiadó McGraw-Hill Education
- Megjelenés dátuma 2013. február 1.
- ISBN 9780077561093
- Kötéstípus Cserélhetőlapos kiadvány
- Terjedelem768 oldal
- Méret 274x210x30 mm
- Súly 1504 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This full featured text is provided as an option to the price sensitive student. It is a full 4 color text that's three whole punched and made available at a discount to students. Also available in a package with Connect- 9780077713324.
This full featured text is provided as an option to the price sensitive student. It is a full 4 color text that's three whole punched and made available at a discount to students. Also available in a package with Connect- 9780077713324.
Tartalomjegyzék:
SECTION ONE: Assessing the Marketplace
Chapter 1: Overview of Marketing
Chapter 2: Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan
Chapter 3: Social and Mobile Marketing
Chapter 4: Marketing Ethics
Chapter 5: Analyzing the Marketing Environment
SECTION TWO: Understanding the Marketplace
Chapter 6: Consumer Behavior
Chapter 7: Business-to-Business Marketing
Chapter 8: Global Marketing
SECTION THREE: Targeting the Marketplace
Chapter 9: Segmentation, Targeting, and Positioning
Chapter 10: Understanding the Marketplace
SECTION FOUR: Value Creation
Chapter 11: Product, Branding, and Packaging Decisions
Chapter 12: Developing New Products
Chapter 13: Services: The Intangible Product
SECTION FIVE: Value Capture
Chapter 14: Pricing Concepts for Establishing Value
Chapter 15: Strategic Pricing Methods
SECTION SIX: Value Delivery: Designing the Channel and Supply Chain
Chapter 16: Supply Chain and Channel Management
Chapter 17: Retailing and Multichannel Marketing
SECTION SEVEN: Value Communication
Chapter 18: Integrated Marketing Communications
Chapter 19: Advertising, Public Relations, and Sales Promotions
Chapter 20: Personal Selling and Sales Management
Több
LOOSE-LEAF MARKETING
72 613 Ft
65 351 Ft