• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Learning Languages, Being Social: Informal Language Learning and Socialization in Additional Languages

    Learning Languages, Being Social by Mohr, Susanne; Ferrara, Lindsay;

    Informal Language Learning and Socialization in Additional Languages

    Sorozatcím: Anthropological Linguistics [AL]; 7;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 119.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 882 Ft (48 459 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 2 544 Ft off)
      • Kedvezményes ár 48 338 Ft (46 036 Ft + 5% áfa)

    50 882 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2024. augusztus 6.

    • ISBN 9783110794588
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem274 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 519 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 16 Illustrations, color; 22 Tables, black & white; 8 Illustrations, black & white
    • 610

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book addresses increasingly diverse language learning trajectories in a modern, globalized world, specifically outside of formal classroom situations and with respect to second and additional language practices. This includes, but is not restricted to, intersections of formal and informal learning, computer-mediated contexts as well as family contexts and language learning in multilingual contexts. The book provides a current and specifically anthropological view on the second and additional language acquisition in non-school settings through various studies. It is unique in its focus and scope and is relevant to anthropologists and linguists, who are interested in the intersection of language and culture.

    Több