• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Language Experience and Early Language Development: From Input to Uptake

    Language Experience and Early Language Development by Harris, Margaret;

    From Input to Uptake

    Sorozatcím: Essays in Developmental Psychology;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 43.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 016 Ft (20 015 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 203 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 813 Ft (16 012 Ft + 5% áfa)

    21 016 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Psychology Press
    • Megjelenés dátuma 1992. augusztus 25.

    • ISBN 9780863772382
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem158 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 249 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Addresses one debate in language development, namely the relationship between children's language development and their language experience.

    Több

    Hosszú leírás:

    Addresses one debate in language development, namely the relationship between children's language development and their language experience.

    'Harris tackles the seemingly impenetrable question of the role of caretaker speech on language acquisition. In an engaging and accessible style she reviews previous research on this question and addresses the many methodological difficulties that tend to ensue with this line of research.' - Jacqueline S. Johnson in Contemporary Psychology, 1995.

    'This is an extremely important contribution to the MIEssays in Developmental PsychologyD series. Written in a style which is lucid and readily accessible to the non-specialist, Harris presents an engaging account of the processes of language development during infancy and early childhood...it will be read with profit by undergraduate and postgraduate students concerned to understand the role of early experience in language development and how it interacts with biological endowment. Research students in particular will find the sections on methodology extremely helpful.' - H. McGurk (Thomas Coram Research Unit, London).

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Language and Environment - Some Evidence from Chomsky; Children and Chimpanzees. Language Development and Adult Speech. The Social Context of Early Language Experience. From Input to Uptake - Traversing a Methodological Minefield. What Adults Say to Children. Language Experience and Vocabulary Development. The Establishment and Development of Word Meaning. Early Language Development in Deaf Children. Language Experience and Ealry Language Development.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Language Experience and Early Language Development: From Input to Uptake

    Wittgenstein on Knowledge and Certainty

    Moyal-Sharrock, Daničle; Pritchard, Duncan;

    26 276 Ft

    21 021 Ft

    20% %kedvezmény
    Language Experience and Early Language Development: From Input to Uptake

    Complex Macromolecular Systems II

    Müller, Axel H. E.; Schmidt, Hans-Werner

    88 752 Ft

    71 002 Ft

    20% %kedvezmény
    Language Experience and Early Language Development: From Input to Uptake

    Learning Theory: An Approximation Theory Viewpoint

    Cucker, Felipe; Zhou, Ding Xuan;

    37 264 Ft

    29 812 Ft

    next