-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 85.00
-
40 608 Ft (38 675 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 122 Ft off)
- Kedvezményes ár 32 487 Ft (30 940 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
40 608 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2025. május 29.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781350378568
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 236x160x20 mm
- Súly 540 g
- Nyelv angol 657
Kategóriák
Hosszú leírás:
In Japanese Cinema and Punk, Mark Player examines how the do-it-yourself ethos of punk empowered a new generation of Japanese filmmakers during a period of crisis and change in Japan's film industry.
Drawing on rare materials and first-hand interviews with key figures from the jishu eiga (self-made film)
tradition, including Ishii Gakuryu (formerly Ishii Sogo), Yamamoto Masashi, Tsukamoto Shin'ya, and Fukui Shozin, Player explores how punk's bricolage style was leveraged to create exciting intermedial film aesthetics. These aesthetics were influenced by rock music, graffiti art, street performance, handmade animation, television, and other mass media.
By considering the practical, phenomenological, and political ramifications of combining diverse media elements, Player offers in-depth analyses of films such as Burst City (1982), Robinson's Garden (1987), Tetsuo: The Iron Man (1989), and more. He further traces the changing sociocultural position of Japan's punk generation throughout the 1980s-from its euphoric early-80s peak to the growing disillusionment caused by its mainstream co-optation and convergence.
Tartalomjegyzék:
Introduction: Anarchy in Japan
1. Apathy and Atrophy: The emergence of Japan's punk generation
2. Synergies and Analogues: Exchanges between self-made film and punk
3. Liberation and Capitulation: Burst City and the politics of musicality
4. Placemaking and Resistance: The competing mediascapes of Robinson's Garden
5. Assimilation and Symbiosis: Tetsuo: The Iron Man and the intermedial (cyber)punk body
6. Space and Feeling: The explosive sound of Pinocchio 964
Notes
References
Works Cited
Index
Ending Government Bailouts As We Know Them: As We Know Them
9 124 Ft
8 395 Ft
Our Miracle. Bd.15
3 525 Ft
3 349 Ft
Leapfrog Rhyme Time: Queen Rosie
4 294 Ft
3 650 Ft
NOX: Machining Architecture
14 308 Ft
12 162 Ft
Bonds of Vengeance
4 250 Ft
3 909 Ft