James Joyce and Photography
Sorozatcím: Historicizing Modernism;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 28.99
-
13 849 Ft (13 190 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 770 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 080 Ft (10 552 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 849 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2023. december 28.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350328709
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem224 oldal
- Méret 229x150x10 mm
- Súly 340 g
- Nyelv angol 515
Kategóriák
Hosszú leírás:
James Joyce and Photography is the first book to explore in-depth James Joyce's personal and professional engagement with photography. Photographs, photographic devices and photographically-inspired techniques appear throughout Joyce's work, from his narrator's furtive proto-photographic framing in Silhouettes (c. 1897), to the aggressively-minded 'Tulloch-Turnbull girl with her coldblood kodak' in Finnegans Wake (1939).
Through an exploration of Joyce's manuscripts and photographic and newspaper archival material, as well as the full range of his major works, this book sheds new light on his sustained interest in this visual medium. This project takes Joyce's intention in Dubliners (1914) to 'betray the soul of that hemiplegia or paralysis which many consider a city' as key to his interaction with photography, which in his literature occupies a dual position between stasis and innovation.
Tartalomjegyzék:
List of Illustrations
Editorial Preface to Historicizing Modernism
Acknowledgements
List of Abbreviations
Introduction
1. Photography and Paralysis in Dubliners
2. That 'spoof of visibility': Stereoscopic 'Realism' in Stephen Hero to Finnegans Wake
3. 'it simply wasn't art in a word': Leopold Bloom, Photography and Artistic and Erotic Debate
4. James Joyce's 'Photo girl[s]'
Coda: 'A photograph [.] may be so disposed for an aesthetic end'
Notes
Works Cited
Index
Crawfish Bottom: Recovering a Lost Kentucky Community
16 243 Ft
14 619 Ft