Jahresband 2021 des Fachbereichs Wirtschaft
Gesammelte Erkenntnisse aus Lehre und Forschung
Sorozatcím: Schriftenreihe des Fachbereichs Wirtschaft der Jade Hochschule; 13;
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 39.90
-
16 548 Ft (15 760 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 827 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 721 Ft (14 972 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 548 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LIT Verlag
- Megjelenés dátuma 2021. január 1.
- ISBN 9783643149619
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem370 oldal
- Méret 210x140x0 mm
- Nyelv német 125
Kategóriák
Hosszú leírás:
Der Fachbereich Wirtschaft lebt von den Ideen, Theorien, Projekten und Fertigkeiten, die Lehrende und Studierende im Rahmen des Studiums austauschen und gemeinsam weiterentwickeln.Wichtiges Merkmal ist die Verzahnung von Lehre, Wissenschaft und Praxisorientierung. Voraussetzungen hierfür sind der laufende Kontakt zu Wirtschaftsunternehmen sowie zu Institutionen und Verbänden auch im nichtkommerziellen Bereich und die Beteiligung der Studierenden an Forschungsprojekten.Auf über 300 Seiten spiegelt der diesjährige Jahresband die Lehr- und Forschungsergebnisse des Fachbereichs Wirtschaft wider. Dieses Buch bietet unter anderem Beiträge zu den Themen:Entrepreneurship in ZimbabweEntwicklung des Urlaubsreiseaufkommens bis zur Corona-PandemieEin Jahr Corona-Epidemie in DeutschlandSozialkaufhäuser als AndersorteKünstliche Intelligenz in der ArbeitsweltVoice-Commerce als MarketinginstrumentEigenmittelausstattung regionaler KreditinstituteCrowdinvesting und Förderkredite der Kreditanstalt für Wiederaufbau im Vergleich
Több