• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Introduction to the Semiotics of the Text

    Introduction to the Semiotics of the Text by Marrone, Gianfranco;

    Sorozatcím: Semiotics, Communication and Cognition [SCC]; 31;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 134.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        55 970 Ft (53 305 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 194 Ft off)
      • Kedvezményes ár 44 776 Ft (42 644 Ft + 5% áfa)

    55 970 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2021. november 22.

    • ISBN 9783110688887
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem208 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 429 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 Illustrations, color; 19 Illustrations, black & white
    • 214

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This books aims to demonstrate how semiotic models of textual analysis can be used to study any social reality or cultural process. In addition, it shows how semiotic models work by using examples from everyday life and social praxis, communicative processes and modes of consumption, online interactions and cross-media procedures, political experiences and scientific universes.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    next