 
      International Business
Mastering Strategic Challenges in the 21st Century
- 
          
          8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 133.00
- 
          
            63 540 Ft (60 515 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 083 Ft off)
- Kedvezményes ár 58 457 Ft (55 674 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
63 540 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2025. december 13.
- ISBN 9781529683479
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem416 oldal
- Méret 245x189 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Discover a fresh take on International Business with this textbook, which focuses on the key trends of sustainability and digitalisation in today’s global business environment.
TöbbHosszú leírás:
Discover a fresh take on International Business with this textbook, which focuses on the key trends of sustainability and digitalization in today's global business environment. With a balanced approach of theory, practice and research, the authors discuss different types of organizations (distinguishing between MNEs, SMEs and start-ups) and include examples from a range of countries to compare established and emerging markets.
This essential text explores contemporary issues and challenges which have impacted international business and examines cross-functional considerations of IB through discussion of finance, HR and supply chain management
Learning features include:
- Mini cases and in-depth case studies, including the US-China Trade War, sustainability as a driver of competitive advantage at Unilever, Starbucks and the Bean Stock program and digitalization and the global value chain.
- Sustainability and Digitalization themes in each chapter.
- Open ended exercise questions allow for group discussions or individual study.
Thomas Lindner is Professor of International Management at University of Innsbruck.
Jonas Puck is Full Professor at the WU Vienna University of Economics and Business and was the founding Head of WU's Institute for International Business Több
Tartalomjegyzék:
1. Introduction
2. Understanding the international business environment
3. Formal institutions
4. Informal institutions
5. Supranational institutions and institutional distance
6. Country-level theories of international economic exchange
7. Firm-level internationalization theories and strategies
8. Structure and strategy in the multinational company
9. International finance
10. International marketing
11. International human resource management
12. Global supply chain management
13. Digitalization in International Business
14. Sustainability in International Business
 
     
     
     
     
    