 
      Social Entrepreneurship in India
Theory and Cases
Sorozatcím: Palgrave Studies in Indian Management;
- 
          
          12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 96.29
- 
          
            39 936 Ft (38 034 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 4 792 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 143 Ft (33 470 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
39 936 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2025. december 8.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819643219
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem345 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIX, 345 p. 16 illus., 13 illus. in color. Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book offers a critical and comprehensive exploration of the evolving landscape of social sector organizations in India—including social enterprises, NGOs, Section 8 companies, cooperatives, trusts, and philanthropic bodies. It examines their unique roles, challenges, and contributions to the Indian economy, while highlighting the government's initiatives to foster social innovation.
Blending theory with practice, the book presents frameworks for understanding capital formation, resource mobilization, and strategic growth within the third sector. A special focus is placed on social innovation and Corporate Social Enterprises (CSEs), along with in-depth discussions on impact assessment, scaling, and capacity development.
Enriched with real-world case studies and practical insights, this book is an essential reference for researchers, students, academics, policymakers, and professionals seeking to engage with or understand the vibrant and complex world of third sector organizations in India.
" TöbbTartalomjegyzék:
"
Chapter 1: Government and Corporation.- Chapter 2: Theories of Social Entrepreneurship.- Chapter 3: Promoting Social Enterprises : From Government Perspective.- Chapter 4: Corporate Social Entrepreneurship.- Chapter 5: Impact Assessment of Social Enterprises.- Chapter 6: Social Innovations.- Chapter 7: Capital Fomation.- Chapter 8: Capacity Building.- Chapter 9: Conclusion.
" Több 
    