
International Business
Critical Perspectives on Business and Management
Sorozatcím: Critical Perspectives on Business and Management;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 400.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 40 488 Ft off)
- Kedvezményes ár 161 952 Ft (154 240 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
202 440 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2002. március 7.
- Kötetek száma 4 pieces,
- ISBN 9780415247115
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem1824 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 3530 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This comprehensive four volume set includes all major contributions to the field of international business. It also includes key writings in the areas of international political economy and on regional and national issues.
TöbbHosszú leírás:
The exceptional growth in the level of international business has been one of the most dramatic features of the last fifty years; in the early twenty-first century virtually all business transactions involve transnationals at some point in the value chain.
This comprehensive four volume set includes all major contributions to the field of international business. The articles collected include pioneering works by Vernon, Hymer, Dunning, Casson, Caves and Rugman that developed the early theory of the multinational enterprise, alongside more recent work by Ghoshal, Westney, Kogut, Zaheer and Birkinshaw on international management issues of organization processes and structures. The set also includes key writings in the areas of international political economy and on regional and national issues.
The set includes a new introduction by the editor and a thorough index, making it an invaluable reference tool for both academics and practitioners in the field.
Tartalomjegyzék:
Volume I: Theory of the Multinational Enterprises
Volume II: Joint Ventures and Modes of Entry
Volume III: Strategic Management of Multinationals
Volume IV: Multinationals in a Social and Regional Context