Intelligent Technologies for Interactive Entertainment
Third International Conference, INTETAIN 2009, Amsterdam, The Netherlands, June 22-24, 2009, Proceedings
Sorozatcím: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering; 9;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2009
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2009. június 15.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783642023149
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem268 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 438 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVI, 268 p. 0
Kategóriák
Tartalomjegyzék:
Keynote Speakers.- Entertainment Computing, Social Transformation and the Quantum Field.- Non-verbal Full Body Emotional and Social Interaction: A Case Study on Multimedia Systems for Active Music Listening.- Full Papers.- Home Exercise in a Social Context: Real-Time Experience Sharing Using Avatars.- Generating Instructions in a 3D Game Environment: Efficiency or Entertainment?.- Interactive Documentary: A Production Model for Nonfiction Multimedia Narratives.- A Design Approach to Decentralized Interactive Environments.- Accessible Gaming through Mainstreaming Kinetic Controller.- Interactive Play Objects: The Influence of Multimodal Output on Open-Ended Play.- Swinxsbee: A Shared Interactive Play Object to Stimulate Children’s Social Play Behaviour and Physical Exercise.- Affective Interface Adaptations in the Musickiosk Interactive Entertainment Application.- iTheater Puppets Tangible Interactions for Storytelling.- Automatic and Interactive Key Posture Design by Combing the PIK with Parametric Posture Splicing.- Web-Enabled 3D Game Playing for Looped Knight’s Tour.- Robosonic: Randomness-Based Manipulation of Sounds Assisted by Robots.- Turning Shortcomings into Challenges: Brain-Computer Interfaces for Games.- Immersion in Movement-Based Interaction.- Short Papers.- Mood Swings: An Affective Interactive Art System.- Navigating a Maze with Balance Board and Wiimote.- Experiences with Interactive Multi-touch Tables.- The Hyper-trapeze: A Physically Active Audio-Visual Interface for Performance and Play.- Dead on Arrival: Adapting Games to Finish at a Given Time or Location.- Design and Implementation of a Mobile Exergaming Platform.- Affective Pacman: A Frustrating Game for Brain-Computer Interface Experiments.- Stay Tuned! An Automatic RSS Feeds Trans-coder.-An Experiment in Improvised Interactive Drama.- Big Fat Wand: A Pointing Device for Open Space Edutainment.- Enhancing Mediated Interpersonal Communication through Affective Haptics.- Opinion Elicitation in Second Life.- Hidden Markov Models Implementation for Tangible Interfaces.
Több