• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Intelligent Technologies for Interactive Entertainment: 14th EAI International Conference, INTETAIN 2023, Lucca, Italy, November 27, 2023, Proceedings

    Intelligent Technologies for Interactive Entertainment by Clayton, Martin; Passacantando, Mauro; Sanguineti, Marcello;

    14th EAI International Conference, INTETAIN 2023, Lucca, Italy, November 27, 2023, Proceedings

    Sorozatcím: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering; 560;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 69.54
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 841 Ft (27 468 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 768 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 073 Ft (21 974 Ft + 5% áfa)

    28 841 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This book constitutes the refereed proceedings of the 14th International Conference on Intelligent Technologies for Interactive Entertainment, INTETAIN 2023 which was held in Lucca, Italy, during November 27, 2023.

    The 15 full papers presented in this book were selected from 56 submissions. They present novel and innovative work in areas of methods (machine learning, movement), computer-based systems (architectures, software, algorithms), and devices (digital cameras, smartphones).
    The papers are grouped in sessions of thematic issues on Games and Game-Based learning; Motion Capture; Sports and Competitions; and Interfaces and Applications.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Games and Game-Based Learning.- Toward a better measurement of strategic skills: the multiple choice Strategic Quotient (mcSQ).- Exploring the Effectiveness of Game-Based Learning in Teaching the 2030 Agenda to Middle School Students.- Introducing a Videogame Project in a Mobile Software Development Academic Course.- Artificial Intelligence in Video Games 101: an easy introduction.- A somaesthetic based approach to the design of multisensory interactive systems.- GFTLSTM: Dynamic Graph Neural Network Model Based on Graph Framelets Transform.- Advancing Multi-Actor Graph Convolutions for Skeleton-Based Action Recognition.- Improving output visualization of an algorithm for the automated detection of the perceived origin of movement.- Biases in Micro-level Probabilistic Reasoning and Ist Impact on the Spectators’ Enjoyment of Tennis Games.- A PLS-SEM approach for composite indicators: an original application on the Expected Goal Model.- A comparison of hosting techniques for onlinecybersecurity competitions.- Increasing accessibility of online board games to visually impaired people via machine learning and textual/audio feedback: the case of “Quantik”.- A novel approach to 3D storyboarding.- The WebCrow French Crossword Solver.- Evaluating Touchless Haptics for Interaction with Virtual Objects.

    Több