• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Intelligence Studies in Business: A Guide to Navigating the Competitive Landscape

    Intelligence Studies in Business by Solberg Söilen, Klaus;

    A Guide to Navigating the Competitive Landscape

    Sorozatcím: Management for Professionals;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2025
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2024. december 27.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031764905
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 256 p. 57 illus., 24 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 624

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book explores the evolution of intelligence research over the past two decades, emphasizing the development and implementation of intelligence functions in private and public organizations. A comprehensive framework for conducting intelligence analysis is presented, establishing and operating intelligence teams, and addressing the adjacent ethical questions raised by the nature of this field of study.

    The key themes addressed include the methodology of intelligence analysis, the establishment of effective intelligence teams, and the concept of ""disruptive intelligence,"" an emerging term referring to the identification of innovations with the potential to transform industries, making products more accessible and affordable. The book argues that recognizing these disruptions early allows incumbents to protect their businesses and new entrants to capitalize on emerging opportunities. This book stands out by blending theoretical insights with practical applications, making it an essential read for those involved in intelligence, strategic planning, and innovation management.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction to Intelligence Studies in Business.- A short History of Intelligence in Organizations.- Environmental Scanning.- The Science of Intelligence Studies.- Intelligence Analysis.- The Intelligence Report.- Organizational Models for Information Gathering.- The Technology of Intelligence.- Intelligence Ethics.

    Több