• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Integration von Technologie in den Unterricht für Schüler mit besonderem Lernbedarf

    Integration von Technologie in den Unterricht für Schüler mit besonderem Lernbedarf by Puga, Stephanie; Balmeo, Marilyn; Daf Quino, Aris;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 45.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 037 Ft (18 130 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 952 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 085 Ft (17 224 Ft + 5% áfa)

    19 037 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Verlag Unser Wissen
    • Megjelenés dátuma 2024. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786207576067
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem56 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv német
    • 525

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Die Schaffung und Entwicklung von Spitzentechnologien, auch für Kinder mit besonderen Lernbedürfnissen, hat sich im Bildungssystem durchgesetzt. Der Schwerpunkt dieser Studie liegt daher auf der Integration von Technologien in das Bildungsumfeld, in dem Schüler mit besonderen Lernbedürfnissen untergebracht sind. Zu den Befragten gehören 53 Lehrer, die an Sonderschulen in Baguio City tätig sind. Sie sollten die Verfügbarkeit und Effektivität von Technologien in ihren Schulen und die Probleme, die bei der Integration von Technologien auftreten, ermitteln. Die Ergebnisse zeigen, dass die Verfügbarkeit und Effektivität von Technologien begrenzt ist und dass es Probleme bei der Technologieintegration gibt. Dies ist für das Erreichen des Ziels von Schülern mit besonderen Lernbedürfnissen von Bedeutung, da sie bei der Entwicklung ihrer Fähigkeiten im Hinblick auf die Herausforderungen des Bildungserfolgs und des Lebens selbst angemessen angeleitet werden können.

    Több