• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Instruction Modeling: Developing and Implementing Blended Learning Programs

    Instruction Modeling by Khachatryan, George A.;

    Developing and Implementing Blended Learning Programs

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 44.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 255 Ft (20 242 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 126 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 129 Ft (18 218 Ft + 5% áfa)

    21 255 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP USA
    • Megjelenés dátuma 2020. március 27.

    • ISBN 9780190910709
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem288 oldal
    • Méret 155x234x20 mm
    • Súly 499 g
    • Nyelv angol
    • 48

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    "Instruction modeling" is a leading method for designing blended learning programs: carefully study high-quality offline instruction and create online programs to recreate it on a larger scale. Instruction Modeling is both a practical guide to developing and implementing blended learning programs, and a first-hand account of the creation of one such program, Reasoning Mind.

    Több

    Hosszú leírás:

    "Blended learning" is an educational approach that combines online and face-to-face components in the classroom, and it is becoming popular in American schools. But the quality of these programs is inconsistent; some are based on scientific findings on how children learn, while others lack such support. In fact, very little reliable information is currently available on how to create, use, and measure the results of blended learning programs.

    Instruction Modeling is both a practical guide to developing and implementing blended learning programs and a first-hand account of the creation of one such program, Reasoning Mind. As Reasoning Mind cofounder and instructional designer George Khachatryan explains, instruction modeling is a leading method for designing blended learning programs: carefully study high-quality offline instruction and build online programs to recreate it on a larger scale. This book describes in practical terms how to create a blended learning program, exploring a wide range of scientifically-supported approaches. Some programs draw on cognitive psychology, for instance, others on research in gaming, and still others on modern statistical methods such as "big data." Instruction modeling is unique amongst these approaches in that it relies above all on a deep understanding of the techniques and qualities of the world's best teachers. Making a strong case for broader use of instruction modeling, this book will be of special interest to teachers and education researchers, and an indispensable resource for those interested in the technique for its application in new contexts.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword
    Introduction: Grandmothers and Machines
    Chapter 1. Good Instruction...What Is It Anyways?
    Chapter 2. Good Instruction in Mathematics
    Chapter 3. The Beginnings of Instruction Modeling
    Chapter 4. In Which the Rubber Meets the Road
    Chapter 5. Refining the Method
    Chapter 6. The Case for Instruction Modeling
    Chapter 7. A Comparison with Other Approaches
    Chapter 8. How to Conduct Instruction Modeling
    Chapter 9. The Future of Instruction Modeling
    Conclusion: What of It?
    Notes
    References
    About the Author

    Több
    0