Innovations in Knowledge Management
The Impact of Social Media, Semantic Web and Cloud Computing
Sorozatcím: Intelligent Systems Reference Library; 95;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2016
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2015. augusztus 18.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783662478264
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem267 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 5561 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 267 p. 59 illus., 29 illus. in color. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book discusses emerging trends in the field of managing knowledge work due to technological innovations. The book is organized in 3 sections. The first section, entitled ""Managing Knowledge, Projects and Networks"", discusses knowledge processes and their use, reuse or generation in the context of an organization. The second section, entitled ""Managing Knowledge using Social Media"", focuses on factors influencing adoption and usage, the role of social media in managing knowledge, and factors that influence employees' acceptance and participation. The third section brings into discussion new approaches and technologies for acquiring knowledge. The book will be useful to both academics engaged in research in knowledge management and practitioners who are considering or implementing strategies for managing one of their most important resources.
" TöbbTartalomjegyzék:
Managing Knowledge, Projects and Networks.- Managing Knowledge using Social Media: factors influencing adoption and usage.- New Approaches and Technologies for Knowledge Acquisition.
Több
Abydos: Egypt's First Pharaohs and the Cult of Osiris
13 377 Ft
11 370 Ft
Holiday Papercraft
10 024 Ft
9 222 Ft
Black Indians
9 057 Ft
8 333 Ft
Neurofibromatosis: Diagnosis, Management & Clinical Outcomes
55 414 Ft
49 872 Ft