Innovations and Institutions
An Institutional Perspective on the Innovative Efforts of Banks and Insurance Companies
Sorozatcím: Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 45.99
-
21 971 Ft (20 925 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 394 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 577 Ft (16 740 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 971 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2012. június 14.
- ISBN 9780415541466
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem188 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 294 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 2 Illustrations, black & white; 2 Line drawings, black & white; 11 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Using institutional theory to explain innovation and merging academic and critical analysis with practical recommendations, this book provides a full and rich account of how new products are brought to market; both the successes and failures.
TöbbHosszú leírás:
Using institutional theory to explain innovation and merging academic and critical analysis with practical recommendations, this book provides a full and rich account of how new products are brought to market; considering both the successes and failures in equal measure.
This book takes the meeting point of two seemingly incongruous schools of theoretical thought to enlighten the debate surrounding product innovation. In doing so it:
- illustrates how institutional forces come to shape the interest, priorities and behaviour of organizational members in the development and implementation process of incremental product innovation
- investigates the failed innovative attempts of established organizations
- demonstrates the importance of organizational and intra-organizational forces for innovative success.
The insight it offers into the organization of product innovation processes in the financial services sector and the guidelines it sets up for their improvement makes Innovation and Institutions essential reading for those working in or studying the banking, finance and insurance sector who have an interest in innovation studies.
Több
Tartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Institutions and Innovations 3. Intermezzo: A Service Environment 4. Methodological Considerations 5. Exploring New Service Development 6. Organizing New Service Development 7. An Institutional Perspective on Persistent Innovation Problems 8. Towards an Institutional Theory of Innovation 9. Conclusion
Több