Information Technology, Organizations and People
Transformations in the UK Retail Financial Services
Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies; 6;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 43.99
-
21 016 Ft (20 015 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 203 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 813 Ft (16 012 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 016 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1998. április 30.
- ISBN 9780415181655
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem268 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 589 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This wide-ranging volume presents in-depth research into the effect of new information technologies on organizational structure and is based on a series of rolling surveys carried out between 1989 and the present day.
TöbbHosszú leírás:
This wide-ranging volume presents in-depth research into the effect of new information technologies on organizational structure, assesses their progress towards transformation and describes the changes they are making to long-established business process roles, cultures and working practices.
The book is based upon a series of rolling surveys carried out between 1989 and the present day, and funded by leading organizations such as IBM and KPMG. It provides a detailed picture of a sector in transition during a period of anxiety and doubt dominated by restructuring, downsizing and experimentation with re-engineering.
As the 'lean and mean' emerge, they must now ask themselves if their competencies will enable them to survive into the next decade as competitors, such as Sainsburys, Virgin, Microsoft and Ford position themselves to become major players in the sector. This book is a major contribution to the debate on the growth of knowledge work, the need for core organizational competencies in the information age and the need for evolutionary, or radical, change.
Tartalomjegyzék:
PART 1 The research 1 Background to the research PART 2 The financial services sector 2 UK retail financial services and today's business challenge 3 Business and IT trends in retail banking, mortgage lending, life and general insurance PART 3 Technology 4 Analysing stages of IT development 5 Towards integration and business process redesign 6 Technology for transformation 7 Managing the IT function 8 Management strategies PART 4 IT and organisations 9 New structures for transformation 10 Structural transitions and the impact of knowledge intensity 11 Effects on clerical workers 12 Effects on professionals 13 Effects on senior and middle managers 14 Effects on motivation and reward systems
Több
Developments in German Politics 3
13 372 Ft
12 035 Ft
Asian Perspectives on Financial Sector Reforms and Regulation
16 721 Ft
15 384 Ft