• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Information 2.0: New Models of Information Production, Distribution and Consumption

    Information 2.0 by De Saulles, Martin;

    New Models of Information Production, Distribution and Consumption

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 130.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 107 Ft (59 150 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 421 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 686 Ft (47 320 Ft + 5% áfa)

    62 107 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2, New edition
    • Kiadó Facet Publishing
    • Megjelenés dátuma 2019. március 31.

    • ISBN 9781783302918
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Méret 237x164x5 mm
    • Súly 181 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This textbook provides an overview of the digital information landscape and explains the implications of the technological changes for the information industry, from publishers and broadcasters to the information professionals who manage information in all its forms.

    Több

    Hosszú leírás:

    This textbook provides an overview of the digital information landscape and explains the implications of the technological changes for the information industry, from publishers and broadcasters to the information professionals who manage information in all its forms.


    This fully-updated second edition includes examples of organizations and individuals who are seizing on the opportunities thrown up by this once-in-a-generation technological shift providing a cutting-edge guide to where we are going both as information consumers and in terms of broader societal changes.


    Each chapter explores aspects of the information lifecycle, including production, distribution, storage and consumption and contains case studies chosen to illustrate particular issues and challenges facing the information industry.


    One of the key themes of the book is the way that organizations, public and commercial, are blurring their traditional lines of responsibility. Amazon is moving from simply selling books to offering the hardware and software for reading them. Apple still makes computer hardware but also manages one of the world's leading marketplaces for music and software applications

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction 2. New models of information production 3. New models of information storage 4. New models of information distribution 5. New models of information consumption 6. Conclusion.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Information 2.0: New Models of Information Production, Distribution and Consumption

    Deutschbuch - Oberstufe - Bayern - Zum LehrplanPLUS - 12./13. Jahrgangsstufe: Schulbuch - Mit Hörtexten und Erklärfilmen

    Rühle, Christian; Schneider, Florian; Lessing, Michael;, Finkenzeller, Kurt; Wieland, Konrad; (ed.)

    13 682 Ft

    next