Individual Creativity in the Workplace
Sorozatcím: Explorations in Creativity Research;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 56.95
-
23 620 Ft (22 495 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 724 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 896 Ft (17 996 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 620 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2018. augusztus 15.
- ISBN 9780128132388
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem420 oldal
- Méret 228x152 mm
- Súly 610 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Rapid technological change, global competition, and economic uncertainty have all contributed to organizations seeking to improve creativity and innovation. Researchers and businesses want to know what factors facilitate or inhibit creativity in a variety of organizational settings. Individual Creativity in the Workplace identifies those factors, including what motivational and cognitive factors influence individual creativity, as well as the contextual factors that impact creativity such as teams and leadership.The book takes research findings out of the lab and provides examples of these findings put to use in real world organizations.
TöbbTartalomjegyzék:
Section 1 Creativity and Innovation: Larger Concepts
1. Moving from creativity to innovation
2. Creativity and innovation in organizations
3. The fuzzy front-end: How creativity drives organizational innovation
Section 2: Intelligence and Cognition
4. Interruptions and multiple tasks: Advantages and disadvantages for creativity at work
5. Creative thought processes
6. The intellectual structure and outlooks for individual creativity research
Section 3: Motivation/affect/preferences
7. Creativity styles in the workplace: New versus Different
8. Freedom, structure, and creativity
9. Antecedents and consequences of self-efficacy for creativity in organizations
10. Affective experience and individual creativity at work
Section 4: Leadership and teams
11. The emergence of dual leaders in innovation management: When two heads are better than one
12. The influence of individual innovativeness and intelligence on occupational level among leaders
13. Individuals within a team context
Section 5: Application
14. Fostering creativity in organizations
15. Understanding the role of creativity in the 21st century Army
16. Leadership development: Training creativity skills for leaders