Inclusive Literacy Teaching – Differentiating Approaches in Multilingual Elementary Classrooms
Differentiating Approaches in Multilingual Elementary Classrooms
Sorozatcím: Language and Literacy Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 67.00
-
32 009 Ft (30 485 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 201 Ft off)
- Kedvezményes ár 28 808 Ft (27 437 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 009 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2016. június 10.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9780807757871
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem160 oldal
- Méret 235x162x11 mm
- Súly 318 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Responding to the need to prepare elementary teachers for the increasing linguistic diversity in schools, this book presents key foundational principles in language and literacy development for linguistically diverse students. Readers see these ideas enacted through the journeys of real students as they progress from 1st through 6th grade.
TöbbHosszú leírás:
Responding to the need to prepare elementary teachers for the increasinglinguistic diversity in schools, this book presents key foundational principles in language and literacy development for linguistically diverse students. Readers see these ideas enacted through the journeys of real students as they progress from 1st through 6th grade. What emerges is both a “big picture” and an “up close and personal” look at the successes, obstacles, and developmental nuances for students learning to read and write in a new language in inclusive classrooms. Throughout, the authors provide crucial guidance to educators that will support them in taking conscious steps toward creating educational equity for linguistically diverse students.
Book Features:
- Illuminates the variation among students who have been categorized as English language learners.
- Provides access to a broad range of research-based approaches in teacher-friendly language.
- Examines key dilemmas that teachers are likely to encounter in today’s classrooms.
- Avoids recipes or “cookie-cutter” approaches to complex scenarios.
- Addresses academic vocabulary and language development, a key barrier to accessing content for students learning English as a new language.
Cultural Psychology: Cross-Cultural and Multicultural Perspectives
56 852 Ft
52 304 Ft