• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Identity Problems in the Facebook Era

    Identity Problems in the Facebook Era by Trottier, Daniel;

    Sorozatcím: Framing 21st Century Social Issues;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 185.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        88 383 Ft (84 175 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 677 Ft off)
      • Kedvezményes ár 70 707 Ft (67 340 Ft + 5% áfa)

    88 383 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2016. március 30.

    • ISBN 9781138143555
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem276 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    How have new social media altered how individuals present themselves? What dilemmas have they introduced? In the age of Facebook, Twitter and other forms of instant communication, individuals are losing (or relinquishing) control over their personal information! Trottier provides a trenchant analysis of the paradoxes of privacy and the presentation of self in the early 21st century. This book is ideal for courses in Sociology, Media Studies and Communication.

    Több

    Hosszú leírás:

    How have new social media altered how individuals present themselves? What dilemmas have they introduced? In the age of Facebook, Twitter and other forms of instant communication, individuals are losing (or relinquishing) control over their personal information! Trottier provides a trenchant analysis of the paradoxes of privacy and the presentation of self in the early 21st century. This book is ideal for courses in Sociology, Media Studies and Communication.



    "I am sure that students in the area of media communication will find much of value in the pages of Trottier’s book." —Joe Sinclair, New Nurturing Potential


    "The author succeeds in conceptualising in an interesting fashion this relatively new situation."— Yves Laberge, Ph.D., Recherches sociologiques et anthropologiques, 45-1 | 2014  

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 – Introducing Spoiled Identities Online / Chapter 2 - Between Y2K and Web 2.0 / Chapter 3 – Balancing Determinism and Constructionism / Chapter 4 – Digital Stigma at Different Life Stages / Chapter 5 – The Aftermath of Digital Stigma / Chapter 6 – Conclusion: What’s Next?

    Több