• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Human-Centered Marketing: How to Connect with Audiences in the Age of AI

    Human-Centered Marketing by Faus, Ashley;

    How to Connect with Audiences in the Age of AI

    Sorozatcím: Kogan Page Complete; 1;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 29.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 327 Ft (13 645 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 433 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 895 Ft (12 281 Ft + 5% áfa)

    14 327 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma és címe 1
    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. május 3.

    • ISBN 9781398619388
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 234x156x14 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • 659

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Transform your marketing strategy to place the audience front and center, building trust with consumers, developing brand awareness and driving sales.

    Több

    Hosszú leírás:

    DISTINGUISHED FAVORITE: NYC Big Book Award 2025 - Marketing & Public Relations

    How can marketers rebuild trust in a crowded, data-driven world?

    Human-Centered Marketing is a practical guide for mid- to senior-level marketers who want to design strategies that connect with real people, not just metrics. Written for professionals ready to evolve their approach, it introduces three proven frameworks to help you find, engage, and convert audiences with authenticity and impact.

    Drawing on examples from brands including Adobe, HubSpot, and Edelman, this book shows you how to shift from linear funnels to dynamic, community-driven journeys, optimize your social strategy to go beyond conversation, and position yourself and your brand as a trusted industry voice.

    You'll learn how to:
    - Apply frameworks to build trust and drive measurable growth
    - Map audience journeys that behave like playgrounds, not pipelines
    - Evolve social strategies to nurture engaged, self-sustaining communities
    - Develop thought leadership that shapes brand perception and loyalty

    With detailed chapters, actionable tools, and field-tested examples, Human-Centered Marketing equips you to implement strategies that resonate in today's complex, fast-changing environment, while strengthening your career impact.


    Themes include: strategy, principles, audience engagement, trust building, social media optimization, community leadership

    Több