• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Human vs ChatGPT ? Language of Advertising in Beauty Products Advertisements

    Human vs ChatGPT ? Language of Advertising in Beauty Products Advertisements by Skubis, Ida; Kołodziejczyk, Dominika;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 793 Ft (23 613 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 959 Ft off)
      • Discounted price 19 835 Ft (18 890 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    The book explores how advertising is changing in the digital era, that are transforming traditional marketing techniques. It takes an in-depth look at the language used in advertising and its psychological effects, providing valuable information about the current trends and future developments in marketing and consumer engagement.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book systematically investigates the linguistic strategies employed in beauty product advertising to assess their persuasive and manipulative effects. The work is divided into two sections: a review of relevant literature and an empirical analysis of advertisements. The analysis initially focuses on the linguistic features of advertisements created by humans prior to the introduction of ChatGPT, examining the linguistic measures used and their methods of persuasion and manipulation. Subsequent sections provide a detailed examination of advertisements generated by ChatGPT versions 3.5 and 4.0, analysing the artificial intelligence?s use of linguistic techniques. This includes a meta-analysis where ChatGPT itself discusses the linguistic strategies it employs. The ultimate goal is to compare and contrast the effectiveness and linguistic devices used in advertisements crafted by humans and those by ChatGPT, analysing how AI influences the language of advertising and its impact on consumer behaviour.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction. 1. Advertisement ? The Scope of the Term. 2. Linguistic Features Used in Advertising Language. 3. AI in Management. 4. The Analysis  of Seleced Beauty Products Advertisements. Conclusions. Summary. References.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Human vs ChatGPT ? Language of Advertising in Beauty Products Advertisements

    Human vs ChatGPT ? Language of Advertising in Beauty Products Advertisements

    Skubis, Ida; Kołodziejczyk, Dominika;

    24 793 Ft

    next