How Chinese Teach Mathematics: Perspectives From Insiders
Perspectives from Insiders
Sorozatcím: Series On Mathematics Education; 6;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 159.00
-
75 962 Ft (72 345 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 192 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 770 Ft (57 876 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 962 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó World Scientific
- Megjelenés dátuma 2015. április 29.
- ISBN 9789814415811
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem756 oldal
- Méret 234x165x44 mm
- Súly 1203 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This unique book represents another concerted research effort concerning Chinese mathematics education, with contributions from the world's leading scholars and most active researchers. The book presents the latest original research work with a particular focus on the 'teaching' side of Chinese mathematics education to a wide international audience. There are mainly three sections in the book. The first section introduces readers to a historical and contemporary perspective, respectively, on traditional mathematical teaching in ancient China and on how modern Chinese mathematics teachers teach and pursue their pre-service training and in-service professional development. The second section presents studies investigating a wide range of issues at both the macro- and micro-levels on how Chinese mathematics teachers teach mathematics. The third section focuses on Chinese mathematics teachers, investigating issues about their knowledge, belief, teacher training and professional development. Like its predecessor, How Chinese Learn Mathematics: Perspectives from Insiders, this book is a must for educational researchers, practitioners, and policy-makers who are interested in knowing more about mathematics teaching, teachers, teacher education and professional development concerning Chinese teachers and learners.
Több
Imaging and Printing in a Web 2.0 World IV
37 742 Ft
34 723 Ft
Jeremiah 52 in the Context of the Book of Jeremiah
51 843 Ft
47 696 Ft