Helping School Refusing Children and Their Parents
A guide for school-based professionals
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 22.99
-
10 983 Ft (10 460 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 098 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 885 Ft (9 414 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 983 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP USA
- Megjelenés dátuma 2008. március 20.
- ISBN 9780195320244
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 229x153x10 mm
- Súly 274 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The book guides readers through the description, assessment, resolution, and future prevention of school refusal behaviour. Various evidence-based strategies are presented which address the specific needs of the child based on age and reason for refusal. Designed as a workbook, the book contains worksheets, question-and-answer sessions, case vignettes, and step-by-step instructions for exercises to increase incentives for school attendance.
TöbbHosszú leírás:
This book is designed to help educators, school administrators and counsellors address this behaviour early, before clinical intervention is needed. It is most beneficial for children who have demonstrated refusal behaviour for a short period of time, whose symptoms are not yet severe, and who display few comorbid problems such as ADHD, conduct disorder, or severe depression.
The book guides readers through the description, assessment, resolution, and future prevention of school refusal behaviour. Various evidence-based strategies are presented which address the specific needs of the child based on age and reason for refusal. Designed as a workbook, the book contains worksheets, question-and-answer sessions, case vignettes, and step-by-step instructions for exercises to increase incentives for school attendance.
Tartalomjegyzék:
School Refusal Behavior: Definition and Description
Assessing Cases of School Refusal Behavior
Interventions for Negatively Reinforced School Refusal Behavior
Interventions for Positively Reinforced School Refusal Behavior
Difficult Parents and Other Special Topics
Preventive and Systemic Strategies for School Refusal Behavior
Contextual Variables and School Refusal Behavior
Appendix: Assessment Measures
Appendix: Readings and Additional Resources