• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Health Promotion: Planning & Strategies

    Health Promotion by Green, Jackie; Cross, Ruth; Woodall, James;

    Planning & Strategies

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 105.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 163 Ft (47 775 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 4 013 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 151 Ft (43 953 Ft + 5% áfa)

    50 163 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Fourth Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2019. január 30.

    • ISBN 9781526419477
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem704 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This fourth edition offers a firm foundation in the basics of health promotion before helping students understand the process of planning, implementing and assessing programmes in the real world.

    Több

    Hosszú leírás:

    Globally recognized as the definitive text on health promotion, this fourth edition becomes ever more useful for public health and health promotion courses around the world. It offers a firm foundation in health promotion before helping you to understand the process of planning, implementing and assessing programmes in the real world.

    New to the 4th Edition:

    • A chapter on “Evidence-Based Health Promotion” addressing the development of an evidence base for health promotion.
    • Expanded coverage of health inequalities, equity and social exclusion
    • Further discussion of mental health promotion and well-being
    • Key concepts are now highlighted and explained throughout the book
    • 'Critical reflection’ boxes have been added to help the reader think critically about an issue or approach.

    The book is supported by online resources with up to 20 original case studies from around the world, access to full SAGE journal articles, and seminar questions for lecturers.



    This 4th edition of Green and Tones' Health Promotion provides a comprehensive and thorough update on health promotion planning and strategies. Especially fruitful for both researchers and practitioners is the ethical perspective which now runs throughout the book. The chapter on the developments in evidence-based health promotion is both informative and timely, whilst new perspectives on the role of health education in health promotion suggest mitigating solutions to complex problems. 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Health and health promotion
    Assessing health and its determinants
    The determinants of health actions
    Health promotion planning
    - a strategic approach
    Information needs
    Health public policy
    Education for health
    Mass communication
    Working with communities
    Settings for health
    Evaluation
    Evidence
    -based health promotion

    Több