Handbuch Lernstrategien
- Kiadói listaár EUR 34.95
-
14 495 Ft (13 805 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
14 495 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Auflage 2006
- Kiadó Hogrefe Verlag
- Megjelenés dátuma 2006. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783801718138
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem414 oldal
- Méret 240x165 mm
- Súly 786 g
- Nyelv német 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Dieser Band informiert über den aktuellen Stand der Forschung zu verschiedenen Klassen von Lernstrategien, z.B. Elaborations-, Organisations-, Selbstregulationsstrategien oder sozial-interaktive Lernstrategien.
TöbbHosszú leírás:
Lernstrategien spielen als Schlüsselelemente von Lern- und Methodenkompetenz in vielen Bildungsplänen und Bildungsstandards eine zentrale Rolle. Nicht zuletzt deshalb, weil sich angesichts der raschen Veränderung von Inhaltswissen die Frage stellt, welche Fertigkeiten Lernende befähigen, den rapiden Wissenswandel zu bewältigen. Der Band informiert über den aktuellen Stand der Forschung zu verschiedenen Arten von Lernstrategien: kognitive und metakognitive Strategien, Strategien der Wissensnutzung, Strategien zur Beeinflussung von lernbezogener Motivation und Emotion, sozial-interaktive Lernstrategien sowie schließlich Strategien der Ressourcennutzung. Darüber hinaus werden übergreifende Aspekte wie z.B. Lernstrategien in Schule und Studium, die Frage nach habituellen Lerntypen bzw. Lernstilen oder die Frage nach geschlechtsspezifischen Unterschieden in der Nutzung von Lernstrategien behandelt.
Több
Dante Gabriel Rossetti: Catalogue of the exhibition at the Walker Gallery in Liverpool, 2003/4 and Van Gogh Museum, Amsterdam, 2004
16 721 Ft
14 213 Ft
Plato's Symposium: Green Building
15 049 Ft
13 544 Ft
Where She Danced: The Birth of American Art-Dance
3 105 Ft
2 794 Ft